ابتلای آزیتا موگویی و عوامل تولید «خط نجات» به کرونا

ابتلای آزیتا موگویی و عوامل تولید «خط نجات» به کرونا

مهر نوشت: آزیتا موگویی می‌گوید هیچ کسی پاسخگوی علت به تعویق افتادن واکسیناسیون هنرمندان نیست.

آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان سینما که تهیه کنندگی فیلم سینمایی «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان را برعهده دارد، با اشاره به اینکه در روند فیلمبرداری این اثر سینمای وی، وحید موسائیان، عباس بلوندی طراح صحنه و تعدادی دیگر از عوامل این پروژه سینمایی درگیر ویروس کرونا شده‌اند، گفت: متاسفانه هرچقدر هم پروتکل‌های بهداشتی در طول فیلمبرداری یک پروژه سینمایی، رعایت شود، اما باز هم به دلیل شرایط متفاوتی که بر این حرفه غالب است، امکان ابتلا بسیار بالا است.

وی بیان کرد: شدت ابتلای من البته به دلیل درگیری ۵۰ درصدی ریه کمی سخت‌تر بود، که خوشبختانه با مراقبت درست در بیمارستان و مداوا به خیر گذشت.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: وحید موسائیان نیز به عنوان کارگردان فیلم که شدت بیماری وی نیز بسیار زیاد بود، تنها چند روز است که تست کرونا وی منفی شده است، همه این مسائل سبب شد تا پروژه برای مدتی متوقف شود.

موگویی بیان کرد: البته و خوشبختانه فیلمبرداری «خط نجات» دوباره آغاز شده است و سکانس‌های باقی مانده در تهران و بندر ترکمن فیلمبرداری می‌شود.

وی توضیح داد: لازم است این را بگویم که پیش از اینکه بخواهم فیلمبرداری را در خرداد ماه شروع کنیم به ما قول واکسیناسیون گروه‌های سینمایی را داده بودند، اگر آن زمان مشخص می‌شد که این امر یک وعده پوشالی است، هرگز فیلمبرداری را شروع نمی‌کردم.

کارگردان فیلم سینمایی «ایده اصلی» تاکید کرد: البته در حال حاضر نیز، هیچ کسی پاسخگوی مساله واکسیناسیون سینماگران نیست، وزیر بهداشت مدتی پیش اعلام کرد که واکسیناسیون سینماگران به زودی آغاز می‌شود، اما بعد از انتشار این خبر هیچ کسی پاسخی مبنی بر اینکه چرا واکسیناسیون به تعویق افتاد، نداده است.

وی ادامه داد: این درحالی است که اکثر گروه تولید «خط نجات» یک گروه جوان هستند که سن آنها هنوز به نوبت‌های واکسن کرونا نرسیده است. همین مساله سبب می‌شود که این افراد در خطر ابتلا به کرونا قرار گیرند. من هم به عنوان تهیه کننده کاری از دستم بر نمی‌آید چرا که بازیگران فیلم نسبت به پروژه‌های دیگر تعهد دارند و باید به برنامه‌های خود برسند.

موگویی در پایان گفت: متاسفانه به دلیل نبود برنامه ریزی مناسب از سوی وزارت بهداشت، همه ما در موقعیت بسیار بدی قرار داریم و هیچ کاری از دستمان برنمی آید.

۵۸۵۸

پست بعدی

فیلم‌های مشهور آخرالزمانی را بشناسید

چ آگوست 18 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: اگر به دیدن فیلم‌های ژانر آخرالزمانی علاقه دارید، این گزارش را از دست ندهید. فیلم‌های آخرالزمانی گروه عجیبی از فیلم‌ها هستند و تنوع در این آثار می‌تواند از هر ژانر دیگری بیشتر باشد. این فیلم‌ها می‌توانند با استفاده از جدیدترین جلوه‌های ویژه رایانه‌ای به فیلم‌هایی اکشن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000