شواهد عبور از پیک پنجم در ۱۴ استان مشاهده می‌شود

شواهد عبور از پیک پنجم در ۱۴ استان مشاهده می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون کل وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه در ۱۴ استان علائم اولیه گذر از پیک پنجم را مشاهده می‌کنیم.

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در ارتباط زنده تلویزیونی اظهار کرد: برخلاف برخی از کمبودهای موجود در کشور، خوشبختانه در ۱۴ استان علائم اولیه گذر از پیک پنجم را مشاهده می‌کنیم.

او افزود: امیدواریم در هفته‌های آینده این شواهد بیشتر شود و بتوانیم با رعایت بیشتر مردم این پیک سهمناک را که ناشی از واریانت دلتا است، پشت سر بگذاریم.

حریرچی بیان کرد: طبق نظریه ویروس شناسان کرونای دلتا مسری‌ترین نوع ویروس شناخته شده است و امیدواریم در هفته‌های آینده آمار فوتی‌ها هم کاهش پیدا کند.

2323

پست بعدی

کرونا چه تاثیری روی روح و روان‌تان می‌گذارد؟

چ آگوست 18 , 2021
با تکامل اطلاعات مربوط به ویروس کووید-۱۹، توصیه‌های مربوط به اقدامات بهداشتی و حفاظتی نیز تغییر می‌کند. بسته به شرایط جوامع، بیماری‌های زمینه‌ای رایج و روند واکسیناسیون، ممکن است این توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی متفاوت باشد. به گزارش خبرآنلاین، تا همین اواخر پیامدهای روانی بیماری کرونا مشخص نبود اما یک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000