پاسخ رمزی رهبر انقلاب به یک اسیر ایرانی

پاسخ رمزی رهبر انقلاب به یک اسیر ایرانی

به مناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب KHAMENEI.IR متن پاسخ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نامه‌ی یکی از رزمندگان دربند رژیم صدام را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این آزاده‌ی سرافراز از داخل زندان‌های بعث نامه‌ای را خطاب به رهبر انقلاب اسلامی به زبان رمز نوشته و به تهران ارسال می‌کند و به دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌رسد؛ رهبر انقلاب نیز در سال ۱۳۶۸ پاسخ این نامه را در قالب نامه‌های خانوادگی و خصوصی صلیب سرخ برای وی ارسال می‌کنند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

فرزند عزیزم

نامه‌ات مژده‌بخش و تسلّابخش بود و آن را با تشکّر و خرسندی زیارت کردم، امیدوارم دیدار خود شما هم در آینده‌ای نه چندان دور نصیب شود. شما سرافرازید به مجاهدت و صبر و ما سرافرازیم به داشتن شما. توفیق و دستیابی به رضای الهی و عزّت و کرامت دنیا و آخرت، در سایه‌ی همین صبر و مجاهدت است. من آینده را روشن و مطلوب و مشمول تفضّلات الهی می‌بینم و خدا با ما است و شما نور چشم ماهایید. آن فقدان بزرگ سخت بود، ولی همه‌ی داغداران صبر کردند و مستوجب اجر خدا شدند. مجدّداً از نامه‌ی شما خرسندی و تشکّرم را عرض می‌کنم و به همه‌ی دوستان و عزیزان سلام می‌رسانم.»

پاسخ رمزی رهبر انقلاب به یک اسیر ایرانی

۲۷۲۱۵

پست بعدی

چالش‌های اقتصادی دولت سیزدهم

س آگوست 17 , 2021
دولت سیزدهم با چالش های بسیاری در حوزه اقتصاد کشور مواجه است. در ۲۲ فرودین ماه سال ۱۳۹۲ حسن روحانی رسما نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد. مردم نیز با اعتماد بر شعارهای دولت تدبیر و امید به ریاست جمهوری ۴ ساله روحانی رای دادند. در آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000