واردات واکسن را با جدیت دنبال می‌کنیم/ مشکل دارو و سرم نداریم/ «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد

واردات واکسن را با جدیت دنبال می‌کنیم/ مشکل دارو و سرم نداریم/ «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد

ایسنا نوشت: رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «مشکلات مردم عموما و مشکل ناشی از بیماری کرونا خصوصاً دغدغه رئیس جمهوری محترم است»، اظهار کرد: آقای رئیسی گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم می دانند و به همین جهت هم هر کجا آوا و پژواکی از مشکل مردم به سمع و نظر ایشان برسد، شخصا وارد میدان می شوند و تلاش می کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: سوالی طی سالهای اخیر در ذهن مردم شکل گرفته بود که آیا مشکلات قابل حل است یا خیر؟ دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها اتفاق افتاد و تلاشی که عزیزان ما در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند و احداث بخش بیماران کرونایی بعد از حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین ارتش ثابت کرد که «ما می توانیم».

اسماعیلی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر افزایش داروخانه‌های ارایه دهنده داروهای کرونایی در کشور اظهار کرد: امروز در تهران ۴۹۰ داروخانه داروهای بیماران کرونایی را توزیع می کنند و در سراسر کشور دو هزار داروخانه در این زمینه متولی هستند؛ این اقدام این پیام را دارد که اولا با پیگیری‌های انجام شده دارو به میزان نیاز تامین شده است و مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند. پیام دیگر این است که این هم شدنی بود و فقط اراده می خواست که این اراده را دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف یه وجود آورده است.

وی در پایان با بیان اینکه «کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است»، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با روحیه جهادی مشکلات کشور یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.

واردات واکسن را با جدیت دنبال می‌کنیم/ مشکل دارو و سرم نداریم/ «نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد

واردات واکسن را با جدیت دنبال می‌کنیم

همچنین ایسنا نوشت؛

غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با تاکید بر این که واردات واکسن را با جدیت دنبال می کنیم گفت: بحث واردات واکسن با جدیت در حال انجام است و غیر از وارداتی که داشتیم، تا نیمه اول شهریورماه ۳۰ میلیون دز واکسن وارد خواهیم کرد.

وی افزود: ۳۰ میلیون دز بعدی متعاقبا با دستوری که رییس جمهور مبنی بر کوتاه شدن واردات دادند، انجام خواهد شد و در کنار واردات خط های تولید واکسن داخل کشور را افزایش خواهیم داد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با بیان این که هرچه برای رفع دغدغه‌ها و گرفتاری‌های مردم انجام دهیم حق آنها است، خاطرنشان کرد: هم نیاز دارویی و هم نیاز واکسن و هم سایر نیازها را دنبال می کنیم؛ بنابراین به مردم می گویم دولت اراده و کار جهادی و انگیزه جدی برای رفع مشکلات دارد. خوشبختانه همه همراهان دولت جهادگونه به میدان آمدند و این گرفتاریها برطرف خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین گفت: در بازدید رئیس جمهور از داروخانه ۲۹ فروردین و مشاهده صف و گرفتاری‌های مردم رییس جمهور دستور دادند که داروخانه های توزیع داروهای بیماران کرونایی به ویژه در تهران افزایش پیدا کنند که در ۷۲ ساعت گذشته برابر گزارش وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو صرفا در تهران مراکز داروخانه های توزیع داروهای کرونایی به ۴۹۰ داروخانه افزایش پیدا کرد و در سراسر کشور نزدیک به ۲ هزار داروخانه رسید.

وی افزود: اقدام دیگری که مدنظر بود هم به لحاظ سهولت کار و هم به لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی جداسازی بخش توزیع داروهای کرونایی از توزیع سایر داروها و دیگر بیماران مراجعه کننده به داروخانه بود که نمونه آن در داروخانه ۲۹ فروردین مشاهده می کنیم که کاملا مجزا شد و توزیع داروهای آنها در سالن و بخش دارویی مجزا انجام می شود.

رئیس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: این کار در عموم داروخانه ها یکی بعد از دیگری عملیاتی می شود، بنابراین تا جایی که می توانیم دنبال این هستیم که خدمات بهتری را به مردم ارایه دهیم.

اسماعیلی درباره تامین داروهای کرونایی گفت: بنا بر گزارش وزارت بهداشت و درمان و بررسی هایی که انجام شده مشکل تامین داروی بیماران کرونایی را نداریم. بیشتر این داروها در داخل تولید می شود.

وی همچنین درباره تامین سرم خاطرنشان کرد: مشکل سرم حل شده است. مشکل تولید داخل نیز حل شد. موضوع درمان، موضوع فوریت است، بنابراین در زمینه هم تولید و هم واردات سرم بلافاصله اقدام شد که محموله بسیار خوبی وارد کشور شد و بدون تشریفات گمرکی در تمام داروخانه ها و بیمارستان ها توزیع شده است بنابراین مشکل دارو و سرم در کشور نداریم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری درباره اقدامات ارتش و ایجاد داروخانه ظرف ۴۸ ساعت گفت: این یک اقدام جهادی و قابل قدردانی و قابل الگوبرداری توسط بخش های دیگر مدیریتی کشور است. این یک الگو برای کار جهادی است.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

ببینید | فرمانده نیروی زمینی سپاه: ظرف ۴۸ ساعت، بیمارستان ایجاد می‌کنیم

س آگوست 17 , 2021
«سردار پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران اعلام کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران آماده کمک و توسعه مراکز واکسیناسیون در سراسر کشور است. با درخواست وزارت بهداشت، ۴۸ ساعته بیمارستان ایجاد خواهیم کرد. منبع: صداوسیما دریافت 1007 KB ۲۶۵ ۲۵۶

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000