مجری «صبح بخیر ایران» روی تخت بیمارستان

مجری «صبح بخیر ایران» روی تخت بیمارستان

ایسنا نوشت: محمد رحمان نظام‌ اسلامی – مجری برنامه قدیمی «صبح بخیر ایران» و از جانبازان دفاع مقدس که چند روزی است به دلیل ابتلا به کرونا و و همچنین عارضه ی پا در بیمارستان بستری است، وضعیت مساعدی دارد.

علی اکبر خدابخش- از مدیران سابق رادیو درباره وضعیت این مجری و گوینده توضیح داد: آقای نظام اسلامی به دلیل ابتلا به کرونا چندروزی در بیمارستان در بخش عمومی بستری هستند و دوره درمان را می گذرانند که در حال حاضر وضعیت ایشان روبه بهبودی است.

وی گفت: مجری، گوینده و گزارشگر رادیو و تلویزیون در دوران دفاع مقدس به دلیل عفونت قسمت پاهایشان، هم چند روزی را تحت نظر پزشکان در بیمارستان هستند.

خدابخش گفت: آقای نظام اسلامی از دعاهایی که مردم برای سلامتی ایشان داشتند، ابراز تشکر کرد.

گفتنی است محمدرحمان نظام اسلامی چندی است به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده و تحت مداوا قرار گرفته است.

۵۸۵۸

پست بعدی

توضیحات رئیس گروه دارویی برکت درباره چرایی محقق نشدن ۵۰ میلیون دوز واکسن

س آگوست 17 , 2021
ایسنا نوشت: رئیس هیئت مدیره گروه دارویی برکت با تشریح شرایط و مشکلات موجود در تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا اعلام کرد که اکنون به میزان ۵۰ میلیون دوز واکسن ۲۷۰ قلم ماده اولیه داریم. مواد اصلی را تا ۱۵۰ میلیون دوز داریم و طراحی ما این است که ظرف […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000