واکنش اینستاگرامی محسن تنابنده به حوادث این روزهای افغانستان/ عکس

واکنش اینستاگرامی محسن تنابنده به حوادث این روزهای افغانستان/ عکس

محسن تنابنده که در «شکستن هم‌زمان بیست استخوان»، نقش یک مهاجر افغان مقیم ایران را بازی کرده است، با انتشار عکسی از این فیلم در صفحه اینستاگرامش، به چیرگی طالبان بر افغانستان، واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حوادث چند روز گذشته در افغانستان، واکنش همراه با افسوس و همدردی بسیاری از چهره‌های فرهنگی و هنری کشورمان را برانگیخته است.

در همین ارتباط، محسن تنابنده، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار عکسی از بازی خود در فیلم «شکستن هم‌زمان بیست استخوان» در صفحه اینستاگرامش، در متنی کوتاه نوشته است:

«مادر، وطن
هم‌سایه
هم‌زبان
هم‌آفتاب
نمی‌دانیم از کدام مصیبت بنالیم»

«شکستن هم زمان بیست استخوان»، به نویسندگی و کارگردانی جمشید محمودی، تهیه‌کنندگی نوید محمودی و بازی محسن تنابنده، فرشته حسینی، مجتبی پیرزاده، سعید چنگیزیان، علیرضا استادی و … در سال ۱۳۹۶ تولید و در شهریور و مهر ۱۳۹۸ در سینماهای ایران اکران شد. این فیلم، نماینده افغانستان در نود و یکمین جوایز اسکار بود.

واکنش اینستاگرامی محسن تنابنده به حوادث این روزهای افغانستان/ عکس

۵۷۵۷

پست بعدی

از صدور مجوز واردات واکسن فایزر و مدرنا تا احداث بیمارستان صحرایی در تهران

د آگوست 16 , 2021
مهمترین اخبار کرونایی امروز را اینجا بخوانید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز برای چندمین بار رکورد تعداد جان‌باختگان کرونا شکسته شد و متاسفانه ایران با سیاه‌ترین روز کرونایی خود روبرو شد. براساس اعلام وزارت بهداشت متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۵۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000