بیت کوین ۵۰ هزار دلاری خواهد شد؟/ آخرین نرخ ها در بازار رمزارزها

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری خواهد شد؟/ آخرین نرخ ها در بازار رمزارزها

بیت کوین که در روز گذشته کمی کاهش قیمت را تجربه کرده بود امروز به مدار رشد بازگشت و وارد کانال ۴۷ هزار دلاری شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیت کوین که در روز گذشته به قیمت ۴۶ هزار و ۳۱۶ دلار رسیده بود امروز دوباره وارد مدار افزایشی شد و با افزایش قیمت بیش از هزار دلاری ۴۷ هزار و ۳۴۲ دلار قیمت خورد؛ بررسی روند قیمت این ارز دیجیتال در یک ماه اخیر از افزایش قیمت ۱۵ هزار و ۳۰۶ دلاری آن حکایت دارد.

فوربس در گزارشی آورده است که در حالی که قیمت ارزهای رمزنگاری شده در سراسر جهان افزایش یافته و ارزش بازار برای اولین بار از ماه می به بیش از ۲ تریلیون دلار رسیده است، برخی از سرمایه گذاران بیت کوین و ارزهای رمزپایه احساس می کنند قیمت بیت کوین می تواند از بالاترین سطح خود یعنی بیش از ۶۰ هزار دلار فراتر رود.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ، در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: بیت کوین هنوز فضای زیادی برای رسیدن به بالاترین سطح خود دارد؛ اگر عملکرد بیت کوین مانند اتریوم باشد احتمال اینکه به صد هزار دلار برسد بالا است.

گفتنی است که اتریوم از نظر عملکرد سالانه بازار از بیت‌کوین پیشی گرفته و رشد ۳۲۰درصدی تجربه کرده، در حالی که بیت‌کوین ۵۴درصد افزایش یافته است. اما به گفته مک گلون، بیت‌کوین به زودی به سود اتر دست خواهد یافت که ممکن است قیمت هر واحد از آن را به ۱۰۰هزار دلار برساند.

بیت کوین ۵۰ هزار دلاری خواهد شد؟/ آخرین نرخ ها در بازار رمزارزها

اتریوم دومین رمزارز پرطرفدار دنیا است که در یک ماه اخیر رشد قیمت چشمگیری را تجربه کرده است؛ قیمت این ارز از روز گذشته تا امروز بیش از ۳ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر به ۳ هزار و ۲۹۸ دلار قمیت خورده است. گفتنی است که قیمت این رمز ارز در یک هفته اخیر ۱۱۸ دلار و ۶۰ سنت افزایش یافته است و در یک ماه اخیر نیز این رمزارز رشد قیمت بیش از هزار دلاری را تجربه کرده است.

به طور کلی روند قیمت رمزارزها از روز گذشته تاکنون افزایشی بوده است؛ لایت کوین از روز گذشته تا امروز افزایش قیمت بیش از ۳ درصدی را تجربه کرده است و در حال حاضر ۱۸۷ دلار و ۰.۲ سنت قیمت خورده است و بیت کوین کش نیز از روز گذشته تاکنون بیش از ۲ درصد افزایش قیمت داشته است و در حال حاضر ۷۰۳ دلار و ۹۴ سنت قیمت خورده است.

قیمت ارز رمزنگاری شده بایننس کوین نیز از روی گذشته تاکنون بیش از ۵ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر هر عدد از این رمز ارز ۴۲۷ دلار و ۲۸ سنت قیمت خورده است.

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

ایجاد ۱۸۰ مرکز تزریق واکسن کرونا توسط سپاه و بسیج/ شهادت ۳۸ نفر از کادر درمان نیروهای مسلح در مسیر مقابله با کووید ۱۹

د آگوست 16 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سردار عراقی‌زاده گفت: در عرصه مبارزه با کرونا تاکنون ۳۸ نفر از کادر درمان نیروهای مسلح شهید شدند. سردار سرتیپ دوم حسن عراقی‌زاده رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان ستاد کل نیروهای مسلح پیش از ظهر امروز در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره فعالیت نیروهای مسلح در مقابله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000