دیدار مهم رئیسی و ظریف درباره تحولات افغانستان

دیدار مهم رئیسی و ظریف درباره تحولات افغانستان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، در گفتگو با وزیر امور خارجه گفت: شکست نظامی و خروج آمریکا از افغانستان باید به فرصتی برای احیای زندگی، امنیت و صلح پایدار در این کشور تبدیل گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رئیس شورای عالی امنیت ملی امنیت، ثبات و رفاه را حق مردم افغانستان دانسته و تاکید کرد: ایران برای برقراری ثبات که نیاز نخست امروز افغانستان است تلاش خواهد کرد و به‌عنوان کشور همسایه و برادر، همه گروه‌ها را دعوت به دستیابی برای توافق ملی می‌کند.

رئیسی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که حاکمیت اراده مردم مظلوم افغانستان، همواره امنیت ساز و ثبات آفرین بوده، اظهار داشت: ایران با رصد هوشیارانه تحولات در این کشور، به مناسبات همسایگی با افغانستان پایبند است.

رئیسی همچنین وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی را موظف کرد ضمن رصد دقیق و پیوسته تحولات افغانستان، مراتب را به رئیس جمهور گزارش کنند.

27215

پست بعدی

فعالیت کلینیک‌های سرپایی کرونا در تعطیلات

د آگوست 16 , 2021
فارس نوشت: معاون درمان وزارت بهداشت در ابلاغیه‌ای به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، بر تداوم خدمات کلینیک‌های تخصصی سرپایی در ایام تعطیلات و نحوه تجویز داروها تاکید کرد. معاون درمان وزارت بهداشت در ابلاغیه ای به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، بر تداوم خدمات کلینیک‌های تخصصی سرپایی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000