سقوط افغانستان توسط طالبان از نگاه دو نماینده مجلس

سقوط افغانستان توسط طالبان از نگاه دو نماینده مجلس

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: امروز پس از ۲۲ سال ‎افغانستان وارد یک ناامنی جدیدی می‌شود که شاید آغاز یک برنامه ناامن سازی برای منطقه‌ باشد.

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت:« آمریکا طی سال های گذشته هر جا وارد شده، جز ناامنی چیزی بجا نگذاشته است. امروز پس از ۲۲ سال ‎افغانستان وارد یک ناامنی جدیدی می‌شود، و شاید این آغاز یک برنامه ناامن سازی برای منطقه‌ باشد. تجربه‌ی فراوان گذشته نشان داد اعتماد به آمریکا مساوی است با از بین رفتن امنیت.»

در معرکه نبرد اعتقادات برنده را تعیین می کند نه تسلیحات

جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، در توئیتی، نوشت:

«تجربه ‎ارتش افغانستان که با وجود برتری محسوس نفرات و تجهیزات به سادگی تسلیم‎ طالبان شد نشان می دهد در معرکه نبرد اعتقادات است که برنده را تعیین می کند نه تسلیحات. نیروهای مسلح اگر اعتقادی نداشته باشند اقتداری هم نخواهند داشت.»

۲۷۲۱۵

پست بعدی

سازمان غذاودارو: اجازه واردات فایزر و مدرنا را صادر کرده‌ایم

د آگوست 16 , 2021
تسنیم نوشت: رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه ما مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری درباره واردات واکسن حرکت می‌کنیم، گفت: ما اجازه واردات فایزر و مدرنا را از منابع مجاز آن‌ها داده‌ایم و خواهیم داد و نام یک واکسن باعث ممنوعیت و محدودیت نمی‌شود! محمدرضا شانه ساز در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000