ساعت کاری داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات اعلام شد

ساعت کاری داروخانه‌های هلال احمر در تعطیلات اعلام شد

فارس نوشت: ساعت کاری داروخانه‌ مرکزی هلال احمر در روزهای تعطیلات ۲۵ الی ۳۰ مرداد اعلام شد.

ساعات کاری داروخانه‌های تحت پوشش سازمان شامل داروخانه مرکزی هلال احمر و شماره ۲ (تهرانپارس) در ایام مذکور به منظور ارائه خدمات به هموطنان به شرح ذیل اعلام شد:

داروخانه مرکزی هلال احمر در ایام تعطیلات کرونا (روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه) از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۶ خدمات دارویی به شهروندان ارائه خواهد کرد.

همچنین در روزهای تاسوعا و جمعه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ آماده خدمات رسانی به هموطنان است. در روز عاشورا نیز طبق روال سنوات گذشته خواهد بود.

داروخانه شماره ۲ (تهرانپارس) در تعطیلات کرونایی از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۳ دایر است و در روزهای تاسوعا و عاشورا و جمعه نیز خواهد بود.

داروخانه مرکزی هلال احمر در تهران- خیابان طالقانی- تقاطع سپهبد قرنی واقع شده است.

داروخانه شماره ۲ هلال احمر نیز در شرق تهران، فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره و در محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران (تهرانپارس) واقع شده است.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

بهروز بقایی: مدت‌هاست که کار نمی‌کنم

د آگوست 16 , 2021
مهر نوشت: بهروز بقایی با اشاره به یکی از سریال‌های قدیمی خود که این روزها دوباره پخش می‌شود گفت مزیت این سریال ها یاد کردن از بازیگرانی است که دیگر در میان ما نیستند. بهروز بقایی با اشاره به سریال «عطر گل یاس» که این روزها با بازی او پخش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000