پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای آمریکا

پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای آمریکا

فیلم جدید «مرد آزاد» فراتر از پیش‌بینی‌ها ظاهر شد و در افتتاحیه‌ با فروش ۲۸ میلیون دلاری صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مرد آزاد (Free Guy)» فیلم جدید رایان رینولدز است. این فیلم در افتتاحیه‌ای موفق فراتر از پیش‌بینی‌ها به فروش ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری دست پیدا کرد.

در دوران همه‌گیری کرونا معمولا فیلم‌ها همزمان با اکران سینمایی در پلتفرم‌های آنلاین نیز به نمایش گذاشته می‌شدند اما «مرد آزاد» به دوران پیش از کرونا برگشته و قرار نیست تا ۴۵ روز آینده به دنیای آنلاین وارد شود.

پرفروش‌ترین فیلم این روزهای سینمای آمریکا

مشخص نیست دیزنی چرا چنین تصمیمی گرفته است اما بعید نیست که شکایت اسکارلت جوهانسون در این امر نقش داشته باشد.

در پی اکران همزمان آنلاین و سینمایی «بیوه سیاه»، اسکارلت جوهانسون که نقش اصلی فیلم را بازی می‌کند و از فروش فیلم هم سهم دارد از دیزنی شکایت کرد. او باور دارد که این کار دیزنی به فروش سینمایی فیلم لطمه زده است.

در این میان فیلم جدید «جوخه انتحار» از کمپانی وارنربروز با فروش ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری نسبت به هفته پیش افت ۷۰ درصدی فروش را تجربه کرد.

منبع:‌ اسکرین‌دیلی

۵۸۵۸

پست بعدی

۲۰ نکته طلایی برای بهبود کووید ۱۹/ تغذیه دوران کرونا

د آگوست 16 , 2021
مهر نوشت:تغذیه دوران کرونا از اهمیت خاصی در بهبود بیماران برخوردار است که اگر به درستی رعایت شود، می تواند از شدت بیماری بکاهد. دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹، ۲۰ نکته کلیدی تغذیه در نظر گرفته است که اگر به درستی رعایت شود، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000