کشف انبارهای دپوی مواد شوینده و بهداشتی از سوی اطلاعات سپاه

کشف انبارهای دپوی مواد شوینده و بهداشتی از سوی اطلاعات سپاه

فارس نوشت: طی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان فردیس، انبارهای بزرگ دپوی مواد شوینده و محصولات بهداشتی خارجی تاریخ گذشته کشف شد.

طی رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه شهرستان فردیس، انبارهای بزرگ دپوی مواد شوینده و محصولات بهداشتی خارجی تاریخ گذشته کشف شد.

بنا بر این گزارش، ارزش کالاهای کشف شده حدود صد میلیارد ریال برآورد شده است که ضبط آن‌ها با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس آگاهی، اداره صمت، بازرسی اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردیس پلمپ و جهت سیر مراحل قضایی اقدامات لازم صورت گرفت.

شایان ذکر است که علاوه بر موارد مذکور مقادیری پوشاک و البسه ورزشی خارجی و همچنین میزان قابل توجهی قهوه باز بدون رعایت نکات بهداشتی به ارزش حدود بیست میلیارد ریال کشف شد.

27215

پست بعدی

انتقاد حسین اسرافیلی از خواندن نوحه‌های ضعیف در عزاداری‌ها

ی آگوست 15 , 2021
حسین اسرافیلی، از شعرهای ضعیفی که در مجالس عزاداری خوانده می‌شوند، انتقاد کرد و دلیلش را ناآگاهی ادبی و تاریخی دانست. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه رادیویی «شرح شیدایی» با موضوع فرهنگ عزاداری، دیشب (شنبه ۲۳ مرداد)، شاهد گفت‌وگوی تلفنی با حسین اسرافیلی، شاعر معاصر و پژوهشگر ادبی بود. در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000