تداوم فعالیت‌های ارتش تا نابودی ویروس کرونا

تداوم فعالیت‌های ارتش تا نابودی ویروس کرونا

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرلشکر موسوی گفت: امروز خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان، مدافعان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در بازدید سرزده از بیمارستان امام رضا (ع) ارتش ضمن بررسی وضعیت خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی از تمامی کادر درمان تشکر کرد و ضمن خداقوت به آن‌ها گفت: امروز خدمتگزاران حوزه بهداشت و درمان، مدافعان خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند که با ایثار و از خودگذشتگی بی سابقه این وظیفه بسیار مهم را تا امروز به نحو احسن انجام داده اند و انشالله تا ریشه‌کنی این ویروس منحوس ادامه خواهند داد.

فرمانده کل ارتش همچنین با حضور سرزده در مرکز واکسیناسیون دژبان ارتش ضمن تمجید از نظم و انضباط و خدمت رسانی محترمانه و مرتب دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خداقوت به آن‌ها، از آحاد کارکنان این یگان تشکر کرد و گفت: دژبان، مظهر نظم و انضباط و فرمانده دژبان نماد انضباط و تعهد و مردم دوستی است و این دو، یک محیط بسیار مناسب را برای خدمت شایسته فراهم کرده‌اند.

گفتنی است، پیش از این و درپی اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در خصوص اهمیت استمرار و تقویت کمک رسانی نیروهای مسلح به مردم برای مقابله با کرونا، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده قرارگاه پدافند زیستی امام رضا (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی، پدافند هوایی و دریایی دستور داد تمام توان ارتش در حوزه‌های مورد نیاز از جمله نیازهای بهداشتی و درمانی را برای کمک به مردم پای کار آورند.

27219

پست بعدی

نباید بعد از دوز دوم واکسن، مصرف داروها قطع شود

ی آگوست 15 , 2021
ایرنا نوشت: یک متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری گفت: افرادی که داروهای معمولی مصرف می‌کنند پس از تزریق واکسن کرونا باید آنها را ادامه دهند و مصرف آنها هیچ مشکلی برای آنها ایجاد نمی‌کند. دکتر شکراله سلمان زاده روز یکشنبه بیان کرد: فقط مصرف کنندگان داروهای شیمی درمانی و یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000