اشتباه بزرگ ابراهیم رئیسی در چینش کابینه /حلقه مدیران تکراری شکسته شد

اشتباه بزرگ ابراهیم رئیسی در چینش کابینه /حلقه مدیران تکراری شکسته شد

کاربران خبرگزاری خبرآنلاین نظرات متفاوتی درباره کابینه دولت سیزدهم مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، لیست پیشنهادی کابینه ابراهیم رئیسی به مجلس منتشر شده است که در آن چهره هایی چون رستم قاسمی به عنوان وزیر پیشنهادی راه، امیرعبداللهیان به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه، ضرغامی به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد، احمد وحیدی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور و خطیب به عنوان وزیر پیشنهادی اطلاعات حضور دارند. {لیست کامل وزرای پیشنهادی رئیسی}

در همین راستا، خبرگزاری خبرآنلاین از کاربران محترم خود خواسته بود که نظرشان درباره لیست پیشنهادی وزرای دولت سیزدهم را اعلام کنند.

چهره های جدید و جوان هستند

برخی از کاربران خبرآنلاین، کابینه پیشنهادی سید ابراهیم رئیسی را مثبت ارزیابی کردند. مثلا، جعفر نوشت:« از نظر سنی بسیار عالی از نظر تحصیلات هم خوب باید برنامه های آنان را مورد بررسی قرار داد.»

امیر نوشت:« چهره های به خصوص اقتصادی و فرهنگی کاملا جدید و جوان هستند. حالا اینکه بتوانند مثبت باشند را نمیدانم. به هرحال جای خوشحالی هست که حلقه مدیریت در بین یک سری افراد خاص تکرار نشد تا حدی.»

محمد نیازی هم نوشت:« سلام. به لحاظ تخصص گرایی و عدم تعارض منافع و جوانی خوب است. به خصوص انتخاب وزیر جوان اقتصاد دکتر خاندوزی و وزیر ورزش دکتر سجادی را به فال نیک می گیریم. انشاالله موفق باشند.» داود نیز برای خبرآنلاین نوشت:« لیست کابینه بسیار خوب است جوان و با سواد هم زیاد داره حلقه مدیران پیر و تکراری شکسته شده البته جای سردار سعید محمد خالیه.»

مهدی هم بر این باور بود که:« تماما خوش نام و پاکدست و مهمتر از اینها نیروی انقلابی هستند و قطعا این چینش ، بهترین چینش در طول تاریخ انقلاب خواهد بود.» حسن نیز نوشت:« به رهبری اعتقاد و اعتماد داریم. به رییسی اعتماد داریم. به کابینه منتخب رییسی مورد نظر رهبری نیز اعتماد داریم.»

فردی هم نوشت:« چهره ها جدید هستند و ما آنها را نمی شناسیم . وقتی کسی رو نمی شناسیم چطور دربارش نظر بدیم؟! باید صبر کرد و عملکرد ها را دید و بعد قضاوت نمود . براشون آرزوی موفقیت دارم.»

بسیار بسیار بسیار کم تجربه هستند

همچنین برخی از کاربران خبرآنلاین، از وزرای پیشنهادی رئیس جمهور انتقاد کردند. به طور مثال، راحله برای خبرآنلاین نوشت:« به نظرم غیر از وزیر ارتباطات وبهداشت کابینه اصلا قوی نیست. به ویژه وزیر اقتصاد که یه مدیر کلی هم توکارنامه اش نداره اکثر اینا امام صادق درس خوندن خدا به داد برسه مملکت کلا میره رو هوا سعید محمد که به نظرم برای وزارت راه گزینه ی خوبی بود.»

کاربری هم نوشت:« ضرغامی ارشاد؟ قاسمی شهرسازی؟ این دو نفر در صدا و سیما و وزارت نفت چه کار مفیدی انجام دادند؟ »

جواد نیز نوشت:« بسیار بسیار بسیار کم تجربه و بی تجربه هستند. خدا بخیر کنه.» فردی هم با نام زیر خط فقر نوشت:« فکر کنم کمی برای گفتن این حرف زود باشده ولی باید گفت: خدا پدر دولت قبلی را بیامرزه. با این کابینه فهمیدیم که معنی دولت مردمی یعنی چه. علی برکت ا…»

رضا هم نوشت:« متاسفانه آقای رئیسی در ابتدای کار کمی ناامیدمان کرد. آقای رستم قاسمی چه تخصصی در امور مسکن و شهرسازی دارد نسبت به دیگران شناخت چندانی ندارم.»

سهرابی هم نوشت:« انتخاب احسان خاندوزی برای وزارت اقتصاد و مسعود میرکاظمی برای برنامه و بودجه و رستم قاسمی برای وزارت راه اشتباه بزرگی است چون مورد اول هیچ سابقه اجرایی ندارند و دو مورد بعدی هم که از وزرای نفت احمدی نژاد بودند سوابق خوبی ندارد البته علاوه بر این موارد انتخاب آقای ضرغامی برای وزارت میراث فرهنگی و سردار احمد وحیدی برای وزارت کشور با توجه اینکه تخصص این افراد در حیطه دیگری است، انتخاب های غلطی برای این وزارتخانه ها هستند و در کل به جز چند مورد محدود بقیه وزرای پیشنهادی بدون توجه به تخصص و کاملا سیاسی انتخاب شده‌اند.»

27215

پست بعدی

آتش سوزی در مراتع مجن/ خسارات در حال برآورد است

ی آگوست 15 , 2021
ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا کرمانشاه شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا مراسم عزاداری عکس استانها گرگان هیئت مذهبی وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا رسانه هیئت

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000