پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین به سردار قاآنی

پیام تسلیت کمیته حمایت از انقلاب مردم فلسطین به سردار قاآنی

ایرنا نوشت: کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی درگذشت پدر همسر سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به وی تسلیت گفت.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری در پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: درگذشت جانگداز والد همسر گرامیتان را خدمت جنابعالی و همسر مؤمنه و مکرمه‌تان تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای حضرتعالی و خانواده و سایر بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

این پیام آمده است: انشاالله خداوند سبحان روح آن مرحوم مغفور را با اولیا الهی و اهل بیت عصمت و طهارت و ابا عبدالله الحسین(ع) محشور فرماید.

27219

پست بعدی

آغاز تعطیلی سراسری کرونایی/ جاده‌ها بسته و ادارات تعطیل می‌شوند

ش آگوست 14 , 2021
امروز اعلام شد نیروی انتظامی همزمان با تعطیلی سراسری در کشور، جاده ها را مسدود خواهد کرد. این تعطیلی از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۱ ماه جاری حتی درباره ادارات دولتی و بانک‌ها ادامه دارد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین امروز مهمترین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000