«گداز» به تدوین رسید

«گداز» به تدوین رسید

فیلم کوتاه «گداز» با کارگردانی داوود پور حمزه، داستان زندگی فردی را روایت می‌کند که نسبت به همکارانش سو ظن پیدا می‌کند. این فیلم کوتاه به تازگی وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تصویربرداری فیلم کوتاه «گداز» به نویسندگی و کارگردانی داوود پورحمزه به پایان رسید و وارد مرحله تدوین شد.

داستان «گداز» که براساس طرحی از نهال دامیار نوشته شده درباره داستان زندگی بهمن است که در کارگاه ریخته گری کار می‌کند و توسط چند نفر از همکارانش به ماندن در محل کار و پیوستن به آنها برای خوشگذرانی ترغیب می‌شود و هر بار بعد از رفتن به خانه شاهد اتفاقاتی است که باعث می‌شود تا او به همکارانش سوظن پیدا کند.

آرزو عباسی تهیه کنندگی این فیلم کوتاه را بر عهده دارد و مهرداد میرزا احمدی، میلاد فرج‌زاده، پیام شهرتی، هادی فردی و محمد موسوی بازیگران «گداز» هستند.

۵۸۲۴۵

پست بعدی

نمایندگان مجلس درباره اعضای کابینه رئیسی چه گفتند؟

ش آگوست 14 , 2021
ایسنا نوشت: نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت: «پذیرفتن جایگاه ‎وزارت کشور توسط دکتر ‎احمد وحیدی سطح و جایگاه وزارت کشور را به اصل خود باز خواهد گرداند. محمد حسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000