وزیر پیشنهادی اطلاعات کرونا گرفت؟

وزیر پیشنهادی اطلاعات کرونا گرفت؟

ایرنا نوشت: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت اطلاعات به دلیل کسالت در جلسه امروز کمیسیون حاضر نشد.

محمود عباس زاده مشکینی» در توضیح برنامه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای بررسی برنامه حجت السلام «اسماعیل خطیب»‌ وزیر پیشنهادی اطلاعات به خبرنگاران گفت:‌ طبق برنامه امروز قرار ‌بود حجت الاسلام والمسلمین خطیب برای ارائه برنامه‌های در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حاضر شوند اما به دلیل کسالت وی و مشکوک بودن به کرونا این برنامه برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بر این اساس کمیسیون مسائل و تحولات افغانستان را با حضور کارشناسان در دستور کار قرار داد.

سید ابراهیم رییسی چهارشنبه هفته گذشته فهرست وزیران پیشنهادی را در نامه رسمی به رییس مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. رییس مجلس شورای سالامی در جلسه علنی امروز از اعلام وصول اینفهرست خبر داد.

27215

پست بعدی

توضیحات هلال احمر درباره واکسن‌هایی که به ونزوئلا فرستاده شد

ش آگوست 14 , 2021
ایرنا نوشت: سخنگوی جمعیت هلال‌احمر گفت: ارسال محموله سهمیه واکسن کرونا از ایران به ونزوئلا را تکذیب می‌کنم. محمد حسن قوسیان مقدم روز شنبه در مورد فیلم منتشره شده در فضایی مجازی که نشان از ارسال محموله واکسن کرونا از ایران به ونزوئلا دارد، افزود: این یک کار تجاری است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000