درگذشت برادران کوچکی‌زاد بر اثر کرونا

درگذشت برادران کوچکی‌زاد بر اثر کرونا

ایسنا نوشت: فریبرز کوچکی‌زاد و کریم کوچکی‌زاد که هر دو نویسنده و پژوهشگر بودند، بر اثر ابتلا به کرونا از دنیا رفتند.

یاسین نمکچیان درباره درگذشت این دو برادر که از چهره‌های فرهنگی گیلان بودند گفت: فریبرز کوچکی‌زاد روز پنجشنبه (۲۱ مردادماه) بر اثر کرونا فوت کرد و کریم کوچکی‌زاد نیز روز گذشته (جمعه، ۲۲ مردادماه) بر اثر ابتلا به این بیماری از دنیا رفت. فریبرز کوچکی‌زاد زبان‌شناس بود و مقالاتی در فرهنگ لغات گیلکی و همچنین کتاب‌هایی نوشته است. کریم کوچکی‌زاد هم در حوزه موسیقی کار کرده بود، یک کتاب با عنوان «تاریخ موسیقی گیلان» دارد و کتاب دیگری با عنوان «تاریخ سینمای گیلان» نوشته است.

او افزود: هردو آن‌ها پژوهشگر و محقق بودند، بیشتر هم در حوزه گیلان فعالیت‌ داشتند. هر دو در بندرانزلی متولد شدند و خانوده‌شان به لحاظ فرهنگی از خانواده‌های مهم گیلان محسوب می‌شود. براد دیگرشان فرامرز نیز که از هر دو آن‌ها مطرح‌تر بود در اسفند ۹۸ بر اثر سکته قلبی از دنیا رفت.

نمکچیان درباره مراسم خاک‌سپاری برادران کوچکی‌زاد نیز گفت: الان اوضاع گیلان خوب نیست و فکر نمی‌کنم مراسم خاصی باشد. اطلاعی ندارم.

۵۸۵۸

پست بعدی

فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در ۱۰ استان کشور

ش آگوست 14 , 2021
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در ۱۰ استان کشور به منظور تسریع در روند واکسیناسیون عمومی خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسن قوسیان مقدم در تشریح این خبر گفت: در حال حاضر در ۱۰ استان کشور، مراکز واکسیناسیون هلال‌احمر با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000