کمبود واکسن در برخی استان‌ها/ دانشجویان فعلا واکسینه نمی‌شوند

کمبود واکسن در برخی استان‌ها/ دانشجویان فعلا واکسینه نمی‌شوند

ایسنا نوشت: مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نبود واکسن در یک شهر و یا یک استان به هیچ وجه مشکل استان و مسئولان استانی نیست، بلکه مسئله تاخیر در توزیع واکسن از سوی تهران است.

دکتر سیمین خیاط زاده با اشاره به بخشنامه دکتر علیرضا رئیسی، معاون وزیر بهداشت کشور مبنی بر عدم اقدام به واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه‌ها تا زمان اعلام رسمی، اظهار کرد: ما اکنون در حال تکمیل واکسیناسیون گروه‌های شغلی حساس و گروه‌های سنی جدید هستیم و هنوز سهمیه‌ای برای دانشجویان اختصاص نیافته است، بنابراین دانشگاه‌ها فعلا نباید تا زمان اعلام سراسری، هیچ اقدامی در راستای واکسیناسیون دانشجویان انجام دهند.

وی افزود: با توجه به این‌که در پیک پنجم کرونا قرار داریم، اکنون واکسیناسیون جمعیت عمومی و گروه‌های سنی و هم‌چنین شغل‌های حساس مهمتر است، زیرا هنوز دانشگاه‌ها بازگشایی نشده‌ و دانشجویان ترددی به دانشگاه‌ها ندارند.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی‌ها، اواخر شهریورماه زمان آغاز واکسیناسیون دانشجویان با توزیع سهمیه واکسن به استان‌ها خواهد بود و ما نیز به محض توزیع سهمیه، اقدام به واکسیناسیون خواهیم کرد.

47231

پست بعدی

مراکز واکسیناسیون هلال احمر فعال شد

ش آگوست 14 , 2021
دبیرکل جمعیت هلال‌احمر از فعالیت ۱۵ مرکز واکسیناسیون هلال‌احمر در ۱۰ استان کشور به منظور تسریع در روند واکسیانسیون عمومی خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از جمعیت هلال‌احمر، محمدحسن قوسیان مقدم در تشریح این خبر گفت: اکنون در ۱۰ استان‌ کشور، مراکز واکسیناسیون هلال‌احمر با همکاری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000