قیمت خیره کننده خودروی لاکچری پورشه در تهران

قیمت خیره کننده خودروی لاکچری پورشه در تهران

خودروهای پروشه مانند سایر خودروهای وارداتی در یک سال اخیر افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند؛ در حال حاضر پورشه ماکان صفر مدل ۲۰۱۷ در بازار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی روند قیمت ها در بازار خودروهای پورشه در یک سال اخیر از افزایش قیمت های خیره کننده ای حکایت دارد؛ در سال ۹۹ پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۲ با ۷۰ تا ۸۰ هزار کارکرد در محدوده یک میلیارد و ۸۰۰ تا یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است اما امروز قیمت این خودرو به ۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسیده است. گفتنی است که در حال حاضر پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۳ در محدوده قیمتی ۴ تا ۵ میلیارد تومان خرید و فروش می شود و این در حالی است که در سال گذشته این خودرو ۲ میلیارد و ۵۰۰ تا ۳ میلیارد تومان قیمت داشته است و گاهی قیمت مدل ۲۰۱۲ این خودرو نیز با کار کرد کمتر به ۴ میلیارد تومان نیز می رسد.

پورشه کاین نیز در این مدت افزایش قمیت های خیره کننده ای را به ثبت رسانده است؛ مدل ۲۰۱۰ این خودرو از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در سال گذشته امروز به قیمت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است و یک میلیارد تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

گفتنی است که پورشه باکستر مدل ۲۰۱۷ در سال ۱۳۹۵ تنها ۵۵۰ میلیون تومان قیمت داشته است و پورشه باکستر S ۲۰۱۷ نیز در آن سال ها به قیمت ۷۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و پورشه ماکان ۲۰۱۷ نیز در سال ۹۵ در محدوده قیمتی ۵۵۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می شده است و مدل ۲۰۱۶ این خودرو نیز ۵۴۰ تا ۵۷۰ میلیون تومان قیمت داشته است.

قیمت روز خودرو پورشه در جدول زیر آمده است:

قیمت خیره کننده خودروی لاکچری پورشه در تهران

۲۲۳۲۲۷

پست بعدی

نامه قاسم جعفری به رییس صداوسیما/ ۶۰۰ دقیقه از سریالم را سانسور کرده‌اید!

ج آگوست 13 , 2021
ایسنا نوشت: قاسم جعفری ـ نویسنده و کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون ـ در نامه‌ای خطاب به رییس سازمان صداوسیما، با اشاره به حذفیاتی که گریبان سریال آخرش «زندگی زیباست» را گرفته است و همچنین ۱۵ سال دوری اجباری از این رسانه، به رییس سازمان صدا و سیما هشدار داد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000