درخواست ویژه یک نماینده مجلس از رئیسی /وحیدی گزینه مناسبی برای وزارت کشور است؟

درخواست ویژه یک نماینده مجلس از رئیسی /وحیدی گزینه مناسبی برای وزارت کشور است؟

مهر نوشت: رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: لازم است رئیس‌جمهور در اولین سفر استانی با حضور همه اعضای کابینه به خوزستان بیاید.

عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه در مجلس با بیان اینکه رئیسی اشراف کاملی بر مشکلات خوزستان دارد، گفت: در یک ماه گذشته همه حاکمیت متوجه عقب ماندگی شدید استان خوزستان شده اند، لذا باید گام های جدی برای رفع این عقب ماندگی برداشته شود، رئیس جمهور با توجه به شناختی که از این استان دارد باید در زمینه حل مشکلات زیرساختی و راه‌های استان گام های اساسی بردارد.

وی افزود: خوزستان در حوزه برق به شدت آسیب پذیر است. باید برای رفع این مشکل اقدامات فوری انجام شود. بیکاری در خوزستان بیداد می کند، نرخ بیکاری در برخی از شهرستان های استان خوزستان بالای ۴۰ درصد است، علیرغم اینکه شرکت های بزرگ پتروشیمی، پالایشگاهی، پتروپالایشگاهی و همچنین زمین های حاصلخیز در خوزستان وجود دارد، نرخ بیکاری در این استان بسیار بالا است.

رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان، مدیران پروازی و اشتغال افراد غیربومی در استان خوزستان را عامل تشدید بیکاری خواند و گفت: رئیس جمهور باید سریعا استاندار ویژه خوزستان را معرفی کند، فردی قوی، انقلابی و جهادی که در حوزه اقدامات اجرایی صاحبنظر باشد و بتواند به عنوان سکاندار امور و نماینده عالی دولت، سازمان ها و ادارات را به حرکت وادار کند تا مشکلات مردم مرزنشین خوزستان حل شود.

ایزدپناه تأکید کرد: اولین سفر استانی رئیس جمهور باید به این استان انجام شود. همه وزرا نیز باید در این سفر همراه رئیس جمهور باشند تا به صورت دقیق مشکلات استان مورد بررسی قرار گرفته و راه حل های زمانبندی شده ارائه شود.

وی گفت: همچنین وزرا یا مأموران ویژه آنها باید هر ماه برای پیگیری اجرای مصوبات به استان سرکشی کنند.

«وحیدی» بر امور و مسائل وزارت کشور مشرف است

به گزارش ایسنا، همچنین محمد صالح جوکار درباره کارنامه احمد وحیدی؛ گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت کشور، بیان کرد: با توجه به سوابق و تجربیات ایشان و شناختی که نسبت به مسائل کشور دارند، ایشان گزینه مناسبی برای وزارت کشور هستند. ایشان هم در مسائل امنیتی و هم در مسائل سیاسی دارای تجربه بوده و شناخت خوبی نسبت به این حوزه دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر ایشان دارای تجربه در حوزه پژوهشی و مسائل راهبردی بوده و می توان گفت که شناخت کاملی نسبت به این حوزه دارند و بر مسائل وزارت کشور مشرف هستند.

درخواست ویژه یک نماینده مجلس از رئیسی /وحیدی گزینه مناسبی برای وزارت کشور است؟

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: احمد وحیدی، یکی از وزرای کارآمد دولت مردمی بوده و در صورت کسب رای از مجلس می تواند به خوبی در این حوزه گام بردارد. ان شاءالله در هفته آینده کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز برنامه ها و کارنامه ایشان را بررسی خواهد کرد و نظر نهایی کمیسیون نیز اعلام خواهد شد.

27219

پست بعدی

رئیسی: مشکلی برای اختصاص ارز به واردات واکسن کرونا وجود ندارد/ صف های واکسیناسیون و تهیه دارو سریعا جمع شوند

ج آگوست 13 , 2021
سید ابراهیم رئیسی در جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا،گفت: یقین دارم اگر مردم به درستی در جریان خطرات وضعیت کنونی ویروس قرار بگیرند، با رعایت همه جانبه دستورالعمل های بهداشتی و با اعمال کنترل‌ها و محدودیت‌های بیشتر، شرایط مناسبی در کنترل و غلبه بر این بیماری خواهیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000