کدام وزیر رئیسی می تواند جلوی نفوذ جاسوسان را بگیرد؟

کدام وزیر رئیسی می تواند جلوی نفوذ جاسوسان را بگیرد؟

ایسنا نوشت:حجت الاسلام ذاکر گفت: با حضور خطیب در راس وزارت اطلاعات ضمن ایجاد سپر امنیتی از نفوذ جاسوسان جلوگیری می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی حجت الاسلام و المسلمین خطیب به عنوان وزیر اطلاعات به مجلس گفت: ایشان از بدنه وزارتخانه است و قطعا با حضور ایشان در راس وزارت اطلاعات، ضمن ایجاد سپر امنیتی از نفوذ جاسوسان به داخل کشور جلوگیری می شود.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای خطیب گزینه بسیار خوبی برای تصدی وزارت اطلاعات است، افزود: ایشان یک روحانی باسواد و نخبه است که علاوه بر وزارت اطلاعات در قوه قضائیه هم کارنامه درخشانی دارد.

وی افزود: با توجه به سابقه و تجربه ای که آقای خطیب در قوه قضائیه و وزارت اطلاعات دارند، ایشان منافذ فساد، تبانی، نفوذ و جاسوسی را می شناسد و در مبارزه با این موضوعات با کسی تعارف ندارد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تاکید کرد: انتظار ما از آقای خطیب این است که جلوگیری و کنترل نفوذیها و جاسوسان را در دستور کار خود قرار دهد و یک سپر امنیت برای کشور درست کند.

حجت الاسلام ذاکر با بیان اینکه در بدنه وزارت اطلاعات جوانان نخبه و تحصیل کرده خوبی حضور دارند، گفت: انتظار است از ظرفیت های موجود وزارتخانه در راستای تقویت امنیت کشور استفاده شود.

وی با تاکید بر بهره گیری از امکانات روز اطلاعاتی در وزارت اطلاعات تصریح کرد: باید با بهره گیری از امکانات لازم در مبارزه با فساد و نفوذ در کشور اقدام کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر تقویت همکاری بین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد و اظهار داشت: امیدواریم با این همکاری شاهد یک الفت بین دو نهاد اطلاعاتی کشور باشیم.

2727

پست بعدی

چگونه صرافی‌های مجاز را بشناسیم؟

ج آگوست 13 , 2021
ایسنا نوشت: صرافی‌های مجاز باید از بانک مرکزی مجوز لازم را داشته باشند که برای اطلاع از این صرافی‌ها باید به سایت بانک مرکزی مراجعه شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000