نمایش فیلم‌های ایرانی در ژاپن

نمایش فیلم‌های ایرانی در ژاپن

چهارمین جشنواره و هفته فیلم ایران در شهر توکیو ژاپن با نمایش فیلم‌هایی چون «سارا و آیدا»، «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» و «ویلایی‌ها» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چهارمین جشنواره و هفته فیلم ایران در ژاپن، توسط رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن و با همکاری اداره‌کل همکاری‌های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنیاد فارابی، شهرداری میناتوی توکیو، یونی فیلم ژاپن و موسسه Only Heart در توکیو برگزار می‌شود.

در این دوره که از ۲ تا ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ در حال برگزاری است، هر روز، چهار اکران برای علاقه‌مندان و فرهنگ‌دوستان ژاپنی، ارائه می‌شود. دو فیلم «سارا و آیدا» و «خانه‌ای در خیابان چهل‌ویکم» که توسط رایزنی فرهنگی و به صورت مستقل ترجمه و زیرنویس شده است، از جمله این آثار هستند. همچنین فیلم‌ «ویلایی‌ها» و مستند دفاع مقدس با نام «۱۸ درصد» در این جشنواره اکران می‌شوند.

رایزنی فرهنگی سفارت ایران در ژاپن از سال ۱۳۹۷ تاکنون، ۱۲ فیلم بلند ایرانی را ترجمه و زیرنویس کرده که علاوه بر نمایش در این چهار دوره جشنواره و هفته فیلم، در اختیار موسسات فرهنگی، ایرانیان و دانشجویان مقیم، علاقه‌مندان ژاپنی و همچنین فارسی‌آموزان ژاپنی قرار گرفته است.

۵۷۵۷

پست بعدی

دارندگان چک‌های جدید بخوانند/جزییات استعلام چک بنفش

پ آگوست 12 , 2021
سخنگوی اجرای قانون جدید چک چگونگی استعلام سریع چک‌های بنفش صیادی جدید را با استفاده از اقلام اطلاعاتی تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، آمنه نادعلی زاده، سخنگوی اجرای قانون چک در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما توضیحاتی را درخصوص «سرویس استعلام چک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000