پخش فیلم «تنگه ابوقریب» به یاد علی سلیمانی از تلویزیون

پخش فیلم «تنگه ابوقریب» به یاد علی سلیمانی از تلویزیون

شبکه نمایش تلویزیون، امشب به یاد علی سلیمانی که صبح امروز بر اثر کرونا درگذشت، فیلم «تنگه ابوقریب» را روی آنتن خواهد برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» به یاد علی سلیمانی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، از شبکه نمایش پخش می‌شود.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی بهرام توکلی و با بازی علی سلیمانی، امشب (پنجشنبه ۲۱ مرداد) ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش می‌شود. جواد عزتی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ و مهدی پاکدل، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«تنگه ابوقریب»، تصویرگر یکی از نبردهای مهم و سرنوشت‌ساز در ماه پایانی جنگ ایران و عراق است.

علی سلیمانی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، در پی ابتلا به کرونا، ساعت ۵ صبح امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) درگذشت.

او متولد سال ۱۳۴۹ و دانش‌آموخته بازیگری از دانشگاه آزاد بود که در هر سه حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت می‌کرد.

بازی در سریال‌هایی چون «وضعیت زرد»، «روزهای آبی»، «پایتخت ۴» و «وضعیت سفید» و فیلم‌هایی از جمله «تنگه ابوقریب»، «یک وجب از آسمان»، «قارچ سمی» و «سگ کشی»، بخشی از کارنامه هنری علی سلیمانی است.

۵۷۵۷

پست بعدی

نوشته شهره لرستانی از روی تخت آی‌سی‌یو برای درگذشت علی سلیمانی/ عکس

پ آگوست 12 , 2021
شهره لرستانی که خودش این روزها درگیر بیماری کروناست و در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان بستری است، در واکنش به درگذشت علی سلیمانی نوشت: «حال علی را می‌فهمم. هر جا هست برای او از خداوند مهربان، شادی روح و برای خانواده محترمش و اهالی هنر و هنردوستان صبر آرزو دارم.» به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000