اقدام ضدکرونایی نیروهای مسلح کشور درپی دستورات مهم رهبر انقلاب

اقدام ضدکرونایی نیروهای مسلح کشور درپی دستورات مهم رهبر انقلاب

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح از اقدام سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح برای تزریق داروی رمدسیویر و تست کرونا به صورت رایگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، امیر نوروزی گفت: پیرو اوامر فرمانده معظم کل قوا و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص نقش آفرینی سازمان‌های نیروهای مسلح در مدیریت بیماری کووید ۱۹، سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح نسبت به رایگان نمودن فرانشیز (سهم بیمه شده) تزریق داروی رمدسیویر در کلینیک‌های تزریق رمدسیویر بیمارستانهای دولتی (دانشگاهی/ غیردانشگاهی) و وابسته به نیروهای مسلح در قالب پرونده بستری موقت اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح افزود: سهم بیمه شده، جهت تزریق داروی رمدسیویر در بیمارستان‌های عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی نیز ۱۰ درصد است.

وی ادامه داد:‌ همچنین سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح در جهت رایگان کردن فرانشیز (سهم بیمه شده) آزمایش تشخیصی ویروس کووید ۱۹ در مراکز با ماهیت‌های دولتی (دانشگاهی/ غیردانشگاهی) و عمومی غیردولتی (نظامی) اقدام کرده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: تمام تلاش سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و به تبع آن سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح بر آن است تا بتوانند در این مرحله شیوع ویروس منحوس کرونا خدمات قابل توجه و شایسته‌ای را به بیماران و به ویژه خانواده نیروهای مسلح ارائه دهند.

27215

پست بعدی

به کما رفتن نماینده ولی فقیه در سپاه تکذیب شد

پ آگوست 12 , 2021
تسنیم نوشت: نماینده ولی فقیه در سپاه به کما نرفته و حال وی رو به بهبودی است. روز گذشته شایعاتی مبنی بر به کما رفتن حجت الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در فضای مجازی منتشر شده بود. خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرده است که وی بر اثر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000