۲ پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی

۲ پیام تسلیت برای درگذشت علی سلیمانی

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و سیمافیلم در پیام‌هایی درگذشت علی سلیمانی بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید نیلی مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس درپی درگذشت علی سلیمانی در پیامی نوشت: «انا لله و انا الیه راجعون

عروج ناباورانه هنرمند گرامی و مخلص آستان آل الله (علیهم السلام)، شادروان علی سلیمانی، در شب عزای دردانه اباعبدالله حضرت رقیه (سلام الله علیها)، موجب تاسف و تالم خاطر دوستان و علاقمندان وی را پدید آورد.

بی شک نقش آفرینی ها وحضور ماندگار وی در آثار مهم تاتر ،سینما و تلویزیون، در یادها ثبت خواهد شد.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به خانواده محترم و بازماندگان آن فقید سعید،تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای وی علو درجات و هم نشینی با ابرار و نیکان را در بهشت برین آرزومندم.

غفرالله له و لنا»

در همین رابطه پیام تسلیت سیمافیلم را بخوانید: «اولین پنج‌شنبه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی به سوگ علی سلیمانی هنرمند ارزشمند کشورمان که در خلق آثار ماندگار و خاطره‌ساز برای ما نقش زیادی داشت و یکی از عاشقان اباعبدالله بود، نشستیم. بدون شک این غم دردناک موجب تأثر و اندوه عمیق جامعه هنری و مردم هنرپرور است.

علی سلیمانی از فعالان عرصه بازیگری در کشور بود که زحمات زیادی در این عرصه کشید و در سریال‌های «وضعیت سفید»، «سقوط یک فرشته»، «داستان یک شهر »، «دادستان»، «ماه و پلنگ» و.‌.. به نقش‌ها جان بخشید. او شخصیتی متقاوت در بازیگری داشت و اواخر سال گذشته به عنوان یکی از بازیگران موثر در سریال‌های سال ۹۹ مورد تقدیر رسانه ملی قرار گرفت.

انتشار کلیپی از خاطره اشکبار او در جمع عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی اربعین درباره حضور مردم سراسر جهان در بزرگترین اجتماع دنیا، آنقدر در این سال‌ها اشک بر چشمان همه نشانده که قطعا باقیات صالحات ارزشمندی برای این عاشق امام حسین (ع) به حساب می‌آید.

خبر درگذشت این هنرمند بااخلاق و متعهد، موجب اندوه و تاثر خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان شد.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند گرانقدر و باارزش را به خانواده ایشان، اهالی رسانه ملی و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.»

۵۸۵۸

پست بعدی

گزینه های رئیسی به گرد پای ظریف و زنگنه نمی رسند /نسبت به دو نفر از افراد کابینه پیشنهادی شائبه‌هایی وجود دارد

پ آگوست 12 , 2021
ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: این کابینه کاملاً تک‌جنسیتی است با وجود اینکه آقای رئیسی در مناظرات مانور خوبی برای توجه به زنان دادند اما در کابینه هیچ خانمی را پیشنهاد ندادند. محمود صادقی، در خصوص کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم، اظهار کرد: به نظر من کابینه پیشنهاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000