ذوالنوری برای دومین بار مبتلا به کرونا شد

ذوالنوری برای دومین بار مبتلا به کرونا شد

ایلنا نوشت: نماینده مردم قم برای دومین بار به کرونا مبتلا شد.

کانال اطلاع رسانی رسمی حجت الاسلام مجتبی ذالنور با انتشار اطلاعیه ای در بامداد روز پنجشنبه از ابتلای این نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به کرونا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است : ضمن آرزوی سلامتی و قبولی سوگواری عزاداران حسینی؛ به دلیل ابتلای حجت‌الاسلام ذوالنور نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی به بیماری کرونا دیدار مردمی ایشان امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد برگزار نمی‌شود.

این در حالی است که ذوالنوری در همان روزهای ابتدایی شناسایی اولین موارد ابتلا به کرونا در کشور به این ویروس مبتلا شده بود. مجتبی ذوالنور هشتم اسفندماه ۱۳۹۸ با انتشار ویدیویی از مثبت بودن تست کرونای خود خبرداد و گفت: تست کرونای بنده مثبت شده است، این فعلا فراگیر است البته جای نگرانی نیست در قرنطینه هستم.

وضعیت کرونایی استان قم که از ۲۷ خردادماه پس از ۴۰ روز از وضعیت نارنجی به زرد بهبود یافته بود بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده توسط نرم‌افزار ماسک، از تاریخ نهم تیرماه جاری بار دیگر جزو شهرهای نارنجی و از ۲۳ تیرماه مجددا در وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفت.

27215

پست بعدی

دستورات مهم سردار سلامی به فرماندهان سپاه/ حجت بر همه تمام است

پ آگوست 12 , 2021
فارس نوشت: فرمانده کل سپاه با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم بیماری‌ای که امکان کنترل دارد، عزیزان ما را بگیرد، تصریح کرد: باید شروع مجددی برای مقابله با کرونا داشته باشیم و فراخوان ملی بدهیم تا همه مردم وارد شوند. نشست مشترک سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، سعید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000