ثبت رکورد بازدید ۲۱ میلیونی برای «کلبه عموپورنگ»

ثبت رکورد بازدید ۲۱ میلیونی برای «کلبه عموپورنگ»

فصل سوم برنامه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده با بیش از ۲۱ میلیون مرتبه تماشا (۱۷۰ میلیون دقیقه)، پربازدیدترین برنامه تلوبیون در سال ۱۴۰۰ شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کلبه عمو پورنگ» با بازی داریوش فرضیایی و جمعی از بازیگران مطرح کشور و به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده، از ابتدای فروردین ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما رفته و بعد از پخش ۹۰ قسمت، با ۲۱ میلیون مرتبه تماشا در آرشیو تلوبیون به پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونیِ این پلتفرم تبدیل شده است.

قسمت‌های اصلیِ‌ برنامه، رکوردِ بیش از ۱۳۵ میلیون دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است و کلیپ‌های برگزیده‌ی عموپورنگ نیز ۲۵ میلیون دقیقه دیده شده‌اند. همچنین این برنامه در مجموع، ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دقیقه در هنگام پخش زنده از تلویزیون، مشاهده شده است.
قسمت اول فصل جدید «کلبه عمو پورنگ» با عنوان «مزرعه مرد کهن» که اول فروردین پخش شد، با ۲۴۹۴۵۷ مرتبه تماشا (۷/۵ میلیون دقیقه) رکورددار بیشترین تماشای یک قسمت از این برنامه است. به طور میانگین هر قسمت از «کلبه عموپورنگ» رکوردِ بیش از ۵۰ هزار مرتبه تماشا را به ثبت رسانده است و ۱۳ قسمت از برنامه نیز بیش از ۱۰۰ هزار مرتبه مشاهده شده است.

علاوه بر نخستین برنامه فصل جدید با عنوان «مزرعه مرد کهن»، قسمت‌های چهارم خرداد با عنوان «ادب از که آموختی؟ از بی‌ادبان»، دهم خرداد با عنوان «ترک عادت موجب مرض است»، بیست و دو خرداد با عنوان «مهارت تصمیم گیری» و اول خرداد با عنوان «کار امروز را به فردا مینداز» پربازدیدترین قسمت‌های این فصل از «کلبه عمو پورنگ» بودند که تا دهم مرداد ماه، هر کدام رکوردِ بیش از ۱۵۰ هزار بار تماشا را به ثبت رسانده‌اند.

همچین بیش از چهارصد کلیپ کوتاه از «کلبه عمو پورنگ»، مجموعاً ۱۵ میلیون بار مشاهده شده است. کلیپ «پورنگ تیر می‌خورد» که تیر ماه ۱۴۰۰ پخش شده، با ۲۰۷ هزار بار تماشا، پربازدیدترین کلیپ برگزیده از این برنامه است. علاوه بر این کلیپ، کلیپ‌های «پورنگ داره می‌ترسه!»، «شوخی شوخی می‌خواست بخورتش!» و «عجب نشونه‌گیری کرد عمو پورنگ!» با ثبت بیش از ۱۵۰ هزار مرتبه مشاهده، پربازدیدترین کلیپ‌های برگزیده‌ی این فصل برنامه بودند.

۵۸۵۸

پست بعدی

خاطرات ۴۰ ساله مجری قدیمی تلویزیون

پ آگوست 12 , 2021
ایسنا نوشت: حسن سلطانی قانع، درباره خاطرات ۴۰ ساله‌اش در اجرا مطلبی را عنوان کرد. حسن سلطانی قانع، مجری قدیمی و چهره آشنای سحرهای ماه رمضان درباره ماه محرم عنوان کرد: ماه محرم فرصت مغتنمی است؛ وجه اشتراک ما با همه انسان‌ها این است که همگی خلق خداییم و همگی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000