زمان و مکان تشییع پیکر ارشا اقدسی مشخص شد

زمان و مکان تشییع پیکر ارشا اقدسی مشخص شد

پیکر ارشا اقدسی، در کنار آرامگاه پیمان ابدی که استاد او در حرفه بدلکاری بود، به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، زمان و مکان تشییع و خاکسپاری پیکر ارشا اقدسی، بدلکار سینمای کشورمان، در اطلاعیه‌ای از طرف خانواده و دوستانش اعلام شد.

بر این اساس، پیکر ارشا اقدسی، ساعت ۱۰ صبح روز جمعه، ۲۲ مرداد، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا و در کنار آرامگاه پیمان ابدی، دیگر بدلکار سرشناس کشورمان که او هم بر اثر حادثه در صحنه فیلمبرداری درگذشت، به خاک سپرده خواهد شد.

ارشا اقدسی، شش روز پس از بستری شدن در بیمارستان، چهارشنبه ۱۳ مرداد، در سن 39 سالگی درگذشت. او سر صحنه بدلکاری یک فیلم که به سفارش نت فلیکس در لبنان در حال فیلمبرداری بود، دچار حادثه و مرگ مغزی شده بود.

۵۷۵۷

پست بعدی

صحبت‌های تکان‌دهنده زالی: بدلیل قیمت واکسن جلوی واردات را گرفتند/ آمارهای مرگ‌ومیر را از سازمان جهانی بهداشت پنهان کردیم

چ آگوست 11 , 2021
واحد مرکزی خبر نوشت: رییس ستاد مقابله با کرونای تهران گفت: هزینه داروهای کرونا چند برابر واردات واکسن شده است اما اجازه خرید واکسن ندادند چون فکر می کردند گران است. آقای دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران در جمع خبرنگاران افزود: وقتی اولین مورد کرونا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000