حضور ۲ نماینده مجلس در کابینه پیشنهادی رئیسی /قاضی زاده کنار زده شد

حضور ۲ نماینده مجلس در کابینه پیشنهادی رئیسی /قاضی زاده کنار زده شد

ابراهیم رئیسی، خاندوزی و ساداتی نژاد را به عنوان وزرای پیشنهادی خود در دولت سیزدهم معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احسان خاندوزی و سید جواد ساداتی نژاد ۲ نماینده مجلسی هستند که از سوی ابراهیم رئیسی برای حضور در کابینه سیزدهم پیشنهاد شده است.

خاندوزی، نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم است که دارای مدرک تحصیلی دکترای اقتصاد بوده و همچنین نائب رئیس کمیسیون اقتصادی است. خاندوزی گزینه ابراهیم رئیسی برای وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

ساداتی نژاد هم که برای وزارت خانه جهاد کشاورزی معرفی شده است، رئیس فعلی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی است. او دارای مدرک تحصیلی دکتری هیدرولیک و مهندسی هیدرولوژی بوده و نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل است.

در لیست هایی متعددی که طی روزهای اخیر منتشر شده بود از امیرحسین قاضی زاده هاشمی به عنوان وزیر بهداشت و احمد امیرآبادی به عنوان وزیر کار یا معاون پارلمانی نام برده می شد. نام علیرضا زاکانی، پورابراهیمی و نیکزاد نیز در میان گمانه زنی ها بود.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

پرواز به دو شهر محدود شد

چ آگوست 11 , 2021
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از کاهش ۵۰ درصدی پروازهای استان خراسان رضوی (مشهد) و هرمزگان (کیش) به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد. به گزارش خبرگزاری خبآانلاین، محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: به دنبال شیوع گسترده بیماری کرونا دلتا در اکثر شهرهای استان‌های خراسان رضوی (مشهد) و هرمزگان (کیش) و روند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000