عدم برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده/ مردم همکاری نکنند، با مشکل مواجه می‌شویم

عدم برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده/ مردم همکاری نکنند، با مشکل مواجه می‌شویم

ایلنا نوشت: وزیر کشور از عدم برگزاری مراسم عزاداری در مکان‌های سرپوشیده خبر داد و گفت: دسته‌روی ممنوع است.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه مقابله با کرونا در پایان جلسه این قرارگاه گفت: در این جلسه مسئولان وزارت بهداشت به ما گفتند که موضوع کمبود سرم و داروها حل شده و در برخی از جاهایی که با کمبود تجهیزات و تخت مواجه بودیم تلاش شده‌است تا سریع امکانات ارسال شود و مشکل حل شود.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد به عنوان کمک و تقویت همه نیروهایی که در شهرستان‌ها کار می‌کنند، از طرف قرارگاه گروهی از نماینده نیروهای مسلح، سازمان برنامه، وزارت بهداشت و وزارت کشور تشکیل شده و به چند استان که دارای مشکل هستند سرکشی کنند و بازدید میدانی داشته باشند و پس از بازدید مشکلات را در جلسه مطرح کنند تا حل کنیم.

وزیر کشور با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری محرم در شب‌های اخیر گفت: گزارش‌های متاسفانه نامناسبی از عدم رعایت پروتکل‌ها در برخی از مراسم ‌های هیات‌ها این روزها رسیده بود، ضمن اینکه از همه کسانی که در این مناسبات و مناسک رعایت پروتکل‌ها را دارند و از عدم انجام آن به ویژه در اماکن سرپوشیده خودداری می‌کند تشکر می‌کنم اما انجام مراسم به این صورت در مکان‌های سرپوشیده واقعا ما را دچار مشکل می‌کند.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پروتکل‌ها برای ایام عزاداری توسط وزارت بهداشت دو هفته پیش تنظیم شده بود امروز نیز مجددا پیشنهادات جدیدی با توجه به شرایط فعلی کشور از سوی وزارت بهداشت مطرح شد.

وی ادامه داد: از همین‌رو مقرر شد در اماکن سربسته و در فضای سربسته مراسم برگزار نشود همچنین دسته‌روی در خیابان‌ها ممنوع است این دو موضوع با پیشنهاد وزارت بهداشت مصوب شد. از همه هیات‌ها و مساجد عاجزانه تقاصا می‌کنیم این موارد را رعایت کنند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مسئول نظارت بر هیات‌ها وزارت بهداشت و سازمان تبلیغات است. مردم نیز مراعات کنند چراکه برخی از مجالس در داخل خانه‌ها است و باید مراعات کنیم چراکه شرایط پیش آمده شرایط خطیری است. هر کاری که انجام دهیم اگر هماهنگی و همکاری مردم را مانند پیک‌های قبل نداشته باشیم، موفق نمی‌شویم.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

دستور ابراهیم رئیسی به همه نهادها برای مهار کرونا /خروج از وضعیت فعلی سخت خواهد بود

چ آگوست 11 , 2021
رئیس‌جمهور گفت: اگر همه ظرفیت‌ها برای مهار کرونا به کار گرفته نشود، خروج از وضعیت فعلی سخت خواهد بود و هیچ کس نباید خودش را از شمول پروتکل‌های بهداشتی مستثنی بداند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000