حضور ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در کابینه پیشنهادی رئیسی

حضور ۲ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ در کابینه پیشنهادی رئیسی

رستم قاسمی به عنوان وزیر راه و شهرسازی و عزت الله ضرغامی به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از سوی ابراهیم رئیسی به مجلس معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بالاخره پس از چند روز چشم انتظاری، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، لیست وزرای پیشنهادی خود را به مجلس فرستاد. بر اساس لیست غیر رسمی که در فضای رسانه ای درست به دست می شود، نام رستم قاسمی، وزیر نفت احمدی نژاد و عزت الله ضرغامی، رئیس اسبق صدا و سیما به چشم می خورد.

هرچند که برخی گمانه زنی ها از سکانداری سردار سعید محمد در وزارت راه و شهرسازی خبر می داد اما ورق برگشت و بنا بر لیست اعلام شده که البته هنوز اعلام وصول نشده است، رستم قاسمی برای این وزارت خانه به مجلس پیشنهاد شد.

همچنین ضرغامی نیز به عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شده است. آنهم در شرایطی که پیشتر گمانه هایی در این خصوص مطرح بود و نزدیکان ضرغامی آن را رد کرده بودند.

رستم قاسمی و ضرغامی هردو از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ بودند که رئیس اسبق صدا و سیما توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شد و وزیر نفت احمدی نژاد هم به نفع جریان انقلاب کناره گیری کرد.

۲۷۲۱۵

پست بعدی

رئیس انستیتو پاستور: کسانی که واکسن زدند خود را کاملا ایمن نبینند

چ آگوست 11 , 2021
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: بیگلری گفت: بستری شدن در بیمارستان به دلایل متعددی ممکن است شرایط انتقال ویروس را در جامعه افزایش دهد. علیرضا بیگلری رئیس انستیتو پاستور ایران در خصوص شرایط خاصی که در کشور و دنیا درپی شیوع کرونا شاهد آن هستیم، اظهار کرد: هرگونه تجمع و تردد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000