درخواست هومن حاجی‌عبداللهی از مردم/ خواهش می‌کنم کمی دیگر رعایت کنید

درخواست هومن حاجی‌عبداللهی از مردم/ خواهش می‌کنم کمی دیگر رعایت کنید

ایرنا نوشت: «هومن حاجی‌عبداللهی» بازیگر مجموعه «پایتخت» با ارسال پیامی به جشنواره مجازی «کوکو ۱۹»، از مردم خواست با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از سفر، مراقب سلامت خود باشند.

هومن حاجی عبدالهی در پیام خود به جشنواره مجازی «کوکو ۱۹» آورده است می دانم رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی سخت خسته کننده شده اما خواهش می‌کنم کمی دیگر رعایت کنید چرا که وضعیت از قرمز به سیاه دارد می‌رسد و تنها خودمان می توانیم با پرهیز از سفرهای حتی دورن شهری این زنجیره را قطع کنیم.

جشنواره «کو.کو ۱۹» (کودک و کووید ۱۹) به دبیری شهره لرستانی، در راستای پروژه آگاهی‌افزایی مشارکتی درباره کووید ۱۹ در دو بخش کودک و خانواده برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی و هنری با حمایت مالی و معنوی برنامه کمک‌های کوچک تسهیلات محیط زیست جهانی، برنامه توسعه ملل متحد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تازگی آغاز شده تا اواسط شهریورماه به صورت برخط ادامه پیدا می‌کند.

کودکان ۷ تا ۱۵ سال با ارسال آثار در حوزه‌های استنداپ کمدی، شعر، داستان‌نویسی و نقاشی و خانواده‌ها با ارسال فیلم کوتاه از مشارکت اعضای خانواده در خواندن شعر، بازی و هر نوع سرگرمی خلاقانه در محیط خانه در دوران همه‌گیری کووید ۱۹ می‌توانند در همه بخش‌های این جشنواره شرکت کنند.

۵۸۵۸

پست بعدی

نامه نمایندگان به رئیسی: سفر به مشهد را ممنوع کنید

س آگوست 10 , 2021
فارس نوشت: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت:‌ مجمع نمایندگان مشهد از رئیس جمهور خواستار اقدام ویژه برای کمک به شهر مشهد با توجه به آمار بالای کرونا در این شهر شدند. فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس،‌گفت: مجمع نمایندگان مشهد طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار اقدامی ویژه برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000