کاترین زیتا جونز، مادرِ سریال تیم برتون شد

کاترین زیتا جونز، مادرِ سریال تیم برتون شد

مهر نوشت: برای سریالی که تیم برتون در دست ساخت دارد، کاترین زیتا جونز، به عنوان بازیگر نقش مادر انتخاب شد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، تیم برتون که در حال ساخت سریالی برمبنای مجموعه تلویزیونی قدیمی «خانواده آدامز» است، کاترین زیتا جونز را به گروه بازیگرانش افزود.

این سریال درام با عنوان «ونزدی» که برای نتفلیکس ساخته می‌شود، از جونز به عنوان بازیگر مهمان و در نقش مادر خانواده بهره می‌گیرد.

در این سریال هشت قسمتی، سال‌های دانشجویی ونزدی آدامز در یک آکادمی بررسی می‌شود. وی تلاش دارد تا توانایی روانی ویژه خود را کنترل کند و جلوی یک قتل بزرگ را بگیرد. تلاش وی برای حل راز ماوراء‌الطبیعی از آنجا اهمیت دارد که ۲۵ سال پیش پدر و مادرش نیز درگیر آن شده بودند.

جنا اورتگا، در نقش ونزدی در این سریال بازی می‌کند و لوییس گوزمان نیز به‌تازگی به عنوان بازیگر نقش گومز انتخاب شده است تا در نقش پدر خانواده بازی کند.

زیتا جونز که بازیگر فیلم‌هایی چون «نقاب زورو»، «شیکاگو» و «۱۲ یار اوشن» بوده است، به‌تازگی با بازی در سریال «پسر ولگرد» برای فاکس دیده شد.

برتون، هم کارگردان و هم تهیه‌کننده سریال «ونزدی» (چهارشنبه) است.

«خانواده آدامز» یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که از سال ۱۹۶۴ تا ۱۹۶۶ در ۶۴ قسمت از شبکه تلویزیونی اِی‌بی‌سی پخش شد. این مجموعه بر اساس یک داستان مصور به همین نام اثرِ چارلز آدامز ساخته شده‌است و اکنون سریال تیم برتون در همان حال و هوا ولی در امروز می‌گذرد و داستان یکی از اعضای خانواده را دنبال می‌کند.

۵۷۵۷

پست بعدی

پایش بیش از ۵۲۴ هزار نفر در مرزها توسط هلال احمر

س آگوست 10 , 2021
پشت‌پرده کووید۱۹ چیست/ سابقه اتفاقات مشابه تاریخی با کشتار کرونا

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000