تولید دو موزیک ویدئو تازهِ از گروه تنبورنوازان جامی

تولید دو موزیک ویدئو تازهِ از گروه تنبورنوازان جامی

گروه تنبورنوازان جامی به سرپرستی رضا علی‌آبادی دو موزیک‌ویدئوی جدید خود را در فرهنگسرای نیاوران ضبط کرد.

ه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه تنبورنوازان جامی پس از گذشت یک ماه از اجرای قطعه «یاوران» در تالار رودکی، این‌بار موزیک‌ویدئو دو قطعه «دست افشان» و «مقام جلوشاهی» را در فرهنگسرای نیاوران ضبط کرد.

گروه تنبورنوازان جامی قصد دارد با تولید قطعات تصویری بیشتر در سالن‌های معتبر، جریان تازه‌ای در گروه‌نوازی این ساز کهن ایجاد کند.

قطعاتی که تا به حال توسط این گروه اجرا و ضبط شده، بی‌کلام بوده است اما رضا علی‌آبادی، سرپرست گروه تنبورنوازان جامی در نظر دارد قطعاتی باکلام نیز با حضور خوانندگان اجرا کند. هرچند با گلایه از نهادهای دولتی و خصوصی، عنوان کرده است تا این لحظه هیچ‌گونه حمایت مالی از سوی هیچ‌کدام از نهادهای دولتی و خصوصی از فعالیت‌های گروهش صورت نگرفته است.

تولید دو موزیک ویدئو تازهِ از گروه تنبورنوازان جامی

۵۷۲۵۹

پست بعدی

شما نظر دهید/ آیا قرنطینه کامل و تعطیلی می‌تواند راه حل مقابله با موج پنجم باشد؟

د آگوست 9 , 2021
موج پنجم کرونا همچنان درحال شکستن رکوردهای تعداد مبتلایان و فوتی‌ها در کشور است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزهای اخیر بحث بر سر تعطیلی و قرنطینه کشور دوباره بر سر زبان‌ها افتاد و متوقف شد. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا قرنطینه کامل و تعطیلی می‌تواند راه حل مقابله با موج […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000