تشکیل صف بستری برای کرونا در اصفهان/وضعیت نگران کننده است

تشکیل صف بستری برای کرونا در اصفهان/وضعیت نگران کننده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: وضعیت کرونا در اصفهان نگران کننده است و ظرفیت بیمارستانهای اصفهان تکمیل شده است و صف انتظار بیماران کرونایی برای تخت مراقبت های ویژه و تخت معمولی تشکیل شده است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین با اشاره به وضعیت ناگوار و عدم تفاوت مردم در موج اخیر کرونا اظهار نگرانی کرد و گفت: روند بیماری در استان اصفهان پیشرونده است وموج پنجم باعث تشکیل صف انتظار برای تخت های عادی و مراقبت های ویژه (ICU) شده است.

وی افزود: شرایط بغرنج است و امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و کاهش تردد غیرضروری به مهار این موج دامنگیر یاری برسانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وضعیت واکسیناسیون کرونا در اصفهان را هم تشریح کرد و توضیح داد: تاکنون ۱۴ درصد جامعه هدف در استان اصفهان نسبت به کرونا واکسینه شده اند و روزانه بالغ بر ۳۰ هزار نفر این واکسن را دریافت می کنند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از چهار هزار و ۷۷۹ بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان اصفهان، یک هزار و ۹۰۹ بیمار مورد قطعی شناسایی شد و ۵۳۹ نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۴۷ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و ۹۰۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: ۴۱۳ نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر ۳۵ بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته ۲۳ مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

48

پست بعدی

اولین توییت مخبر پس از انتصاب به معاون اول رییس جمهوری

ی آگوست 8 , 2021
معاون اول رییس جمهوری در توییتی نوشت:خداوند منان را شاکرم که در سنگر خدمت به مردم عزیز فرصت و مجالی فراهم شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مخبر در حساب کاربری خود در توییتر پس از انتصاب به معاون اولی از سوی سید ابراهیم رییسی نوشت: خداوند منان را شاکرم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000