مراسم خاکسپاری آیدین الفت برگزار شد

مراسم خاکسپاری آیدین الفت برگزار شد

پیکر آیدین الفت، مهندس و هنرمند حوزه صدا که در سه رشته تئاتر، موسیقی و سینما فعال بود، در قطعه هنرمندان بهشت زهرا، به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر آیدین الفت، مهندس و هنرمند حوزه صدا، ظهر امروز (یکشنبه ۱۷ مرداد) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برگزار شد.

این مراسم، به دلیل شیوع کرونا و شرایط قرمز تهران، به صورت کوتاه و مختصر و با حضور اندک بستگان و نزدیکان برگزار شد و آیدین الفت، در کنار رضا رحیمی، نوازنده پیشکسوت کمانچه، به خاک سپرده شد.

آیدین الفت، روز پنجشنبه چهاردهم مرداد براثر ابتلا به کرونا، در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

این هنرمند و مهندس صدا، سال‌ها با گروه‌های نمایشی، اهالی موسیقی و پروژه‌های سینمایی، همکاری کرده بود و اجرای یک تئاتر و انتشار چند قطعه موسیقی را هم در کارنامه داشت.

۵۷۵۷

پست بعدی

پخش آخرین فیلم ماه‌چهره خلیلی، در سالروز درگذشت این بازیگر

ی آگوست 8 , 2021
«قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین فیلم ماه‌چهره خلیلی است، در سالروز درگذشت این بازیگر، به نمایش خانگی می‌آید. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هم‌زمان با سالروز درگذشت ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» به کارگردانی فلورا سام که آخرین نقش‌آفرینی این بازیگر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000