سردرگمی مجلس درباره زمان ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس؛ امروز، سه شنبه یا چهارشنبه؟

سردرگمی مجلس درباره زمان ارائه لیست کابینه رئیسی به مجلس؛ امروز، سه شنبه یا چهارشنبه؟

محمدحسین فرهنگی، نماینده تبریز گفت: تا جایی که بنده شنیده ام لیست کابینه امروز معرفی نمی شود.

محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس در پاسخ به این سوال که آیا کابینه رییسی امروز معرفی می شود،به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: تا جایی که بنده شنیده ام امروز معرفی نمی شود. ممکن است به چهارشنبه موکول شود و اگر به چهارشنبه موکول شد یقینا بررسی آن در صحن مجلس باید بعد از عاشورا و تاسوعا انجام شود یعنی به تاخیر میفتد.

او در پاسخ به این سوال که سلیمی عضو هیئت رییسه گفته سه شنبه لیست کابینه رییسی به مجلس ارسال می شود، عنوان کرد: ظاهرا سه شنبه جلسه نگذاشته اند مگر اینکه الان اصلاحیه بدهیم اگر سه شنبه جلسه نگذارند طبق برنامه هفتگی، چهارشنبه جلسه می گذارند.

یکی دیگر از نمایندگان هم به خبرگزاری خبرآنلاین گفت:تا الان لیست کابینه به مجلس نیامده و هنوز معلوم نیست و در واقع هیچ چیز قطعی نیست. هنوز تا ساعت ۱۲ وقت داریم شاید لیست به مجلس بیاید.اگر لیست تا ۱۲ ظهر نیاید جلسه بررسی وزرا که قرار بود بعدازظهر باشد و به کمیسیون ها اعلام شده بود، بعدازظهر شروع نمی شود و احتمالا از فردا شروع شود.

۲۷۲۱۹

پست بعدی

ارشا اقدسی قرار بود مجری شود؟

ی آگوست 8 , 2021
مهر نوشت: تهیه‌کننده مسابقه «کهکشان» با اشاره به اینکه ارشا اقدسی قرار بود اجرای این برنامه را برعهده بگیرد از فقدان یک باره او و تعاملی که در این چند ماه داشته‌اند سخن گفت. کمیل سوهانی که این روزها در حال پیش تولید مسابقه «کهکشان» است درباره زنده‌یاد ارشا اقدسی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000