پیام حضور وزرای روحانی در کابینه رئیسی

پیام حضور وزرای روحانی در کابینه رئیسی

عباس سلیمی نمین، چهره سیاسی اصولگرا گفت: فشارهای ظالمانه غرب نمی‌تواند ملت ایران را بشکند اما قطعا مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

عباس سلیمی نمین چهره سیاسی اصولگرا در بخشی از گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: آقای رئیسی مخالفتی با برجام ندارد یعنی نگاهش این گونه نیست که نسبت به مذاکره، راه را ببندد بلکه راه مذاکره را باز می‌گذارد اما تاکید بر منافع ملی، موضوعی است که ما از ایشان انتظار داریم. برخی کسانی که در گذشته در اطراف آقای رئیسی بودند نفس مذاکره را چندان مثبت نمی‌دانند در حالی که آقای رئیسی بارها در این روزها اعلام کرده که ما مذاکره را یکی از راه‌های موثر می‌دانیم منتهی خودمان را معطل مذاکره نمی‌کنیم و برای مذاکره هم محدودیت قائل هستیم؛ مذاکره حتما باید منجر به نتیجه شود یعنی تحریم‌های ظالمانه در زمینه مسائل دارویی باید برداشته شود.

وی گفت: باید مذاکره ما منجر به این مسئله شود که این فشارهای ظالمانه رفع شود. آقای رئیسی معتقد به این مسئله است. امیدوارم ما از طریق یک پارچگی و دوری کردن از دعواهای سیاسی داخلی بتوانیم غرب را وادار کنیم دست از این لجاجت‌ها بردارد چراکه فشارهای ظالمانه غرب نمی‌تواند ملت ایران را بشکند اما قطعا مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

>>>بیشتر بخوانید؛

ترکیب کابینه رئیسی در سیاست خارجی/پای فرزین به دولت باز می‌شود؟

او افزود: بنابراین ما باید از طریق وحدت و یکپارچگی، این پیام را به آمریکایی‌ها بدهیم که نمی‌توانند از این طریق به جایی برسد البته آقای رئیسی، اینکه چهار وزیر از دولت روحانی را مجددا در دولتش به کار می‌گیرد بدین معناست که به وحدت، بسیار بها می‌دهد و مرزبندی‌های این چنینی را قبول ندارد.

27219

پست بعدی

ابراهیم رئیسی پیام جدید صادر کرد

ش آگوست 7 , 2021
رئیس جمهور در پیامی کسب مدال طلای المپیک توکیو ۲۰۲۰ را به سجاد گنج زاده تبریک گفت و برای این قهرمان کاراته آرزوی موفقیت کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای سجاد گنج زادهکسب مدال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000