گاز این مناطق استان تهران سه‌شنبه قطع می‌شود

گاز این مناطق استان تهران سه‌شنبه قطع می‌شود

شرکت گاز استان تهران از قطعی گاز جهت انجام تعمیرات در شهرستان‌های شهریار و حسن آباد فشافویه برای روز سه شنبه (۱۹ مردادماه) خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گاز استان تهران طی اطلاعیه ای اعلام کرد، گاز مشترکان ساکن در محدوده‌هایی از شهریار- اسدآباد و فردوسیه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۹، از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۵، جهت انجام تعمیرات قطع خواهد شد.

گاز این مناطق استان تهران سه‌شنبه قطع می‌شود

همچنین این شرکت طی اطلاعیه جداگانه ای از قطعی گاز مشترکان ساکن محدوده‌ای از حسن آباد فشافویه، ضلع شرقی بلوار امام خمینی (ره) حد فاصل خیابان بسیج و خیابان هویزه و فرعی‌های آن در همان روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۱۹، از ساعت ۹ تا ۱۶، جهت انجام تعمیرات نیز خبر داد.

۲۲۳۲۲۵

پست بعدی

پژمان جمشیدی و نوید محمدزاده، ستاره فیلم‌های پرفروش داخل و خارج کشور

ش آگوست 7 , 2021
در حالی که «متری شیش و نیم» خارج از کشور روی پرده سینماهای فرانسه رفته است، داخل کشور «دینامیت» همچنان صدرنشین گیشه است. مهسا بهادری: هفته‌ای که گذشت، سینمای ایران سیاه‌پوش هنرمندنی شد که در راه مهارت و علاقه زندگی‌اش از میان ما رفت. هنرمندی که با بسیاری از کارگردانان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000