کرونای دلتا در فضای باز هم مسری است

کرونای دلتا در فضای باز هم مسری است

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت:کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه کرونای نوع دلتا بر خلاف سویه‌های قبلی در فضای باز نیز قدرت سرایت‌پذیری بالایی دارد، گفت: همچنین کسانی که در برابر ویروس کرونا نیز واکسینه شده‌اند نیز امکان ابتلا به کرونای دلتا را دارند.

شیرانی افزود: در حال حاضر وضعیت چهارمحال و بختیاری از نظر شیوع ویروس کرونا بسیار بحرانی و نگران‌کننده است، هر لحظه امکان دارد با افزایش تعداد بیماران شاهد سرریز شدن سد سیستم بهداشت و درمان در استان باشیم، سویه دلتا با قدرت سرایت‌پذیری بیش از ۶۰ برابری نسبت به ویروس نوع ووهان این نگرانی را تشدید می‌کند.

او عنوان کرد:کسانی که در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند نیز امکان ابتلا به کرونای دلتا را دارند، اما قطعا شدت بیماری‌زایی و مرگ و میر در افراد واکسینه شده بسیار کمتر است.

۲۳۵۲۳۱

پست بعدی

بیتا منصوری: ارشا اقدسی بارها مرگ را تجربه کرده بود

ج آگوست 6 , 2021
بیتا منصوری، تهیه کننده سینما می‌گوید، ارشا اقدسی هیچ‌گاه از مرگ نترسید، همیشه به استقبال آن می‌رفت و بارها این موضوع را تجربه کرده بود. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاید فیلم سینمایی «رخ دیوانه» با کارگردانی ابوالحسن داوودی و تهیه کنندگی بیتا منصوری را دیده باشید. فیلمی که در سکانس‌ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000