واکشن قاطع فرمانده نیروی دریایی سپاه به تهدیدات اخیر اسرائیل

واکشن قاطع فرمانده نیروی دریایی سپاه به تهدیدات اخیر اسرائیل

​​​​​​ایسنا نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت:در تمام مرزهای آبی خلیج فارس و تنگه هرمز امنیت کامل برقرار است، حتی برای دفاع از امنیت منافع جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و دور دست آمادگی لحظه‌ای داریم.

دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت:در منطقه استراتژیک تنگه هرمز، سیستم کنترل باند حاکم است، هر شناوری که وارد و خارج می‌شود با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی کنترل می‌شود و اشراف هوشمندانه کاملی در تنگه استراتژیک هرمز وجود دارد.
وی افزود:دشمن می‌داند تحرکاتش رصد می‌شود و به محض تخلف حتی سهوی، تذکر جدی می‌گیرد و سریعا باید مراعات کند، در غیر اینصورت با برخورد قاطع و مقتدرانه مواجه می‌شود، این یک موضوع عادی است و به یک امر بدیهی تبدیل شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد:باید یادآوری کنم که امنیت خلیج فارس با کشورهای مسلمان خلیج فارس است. خلیج فارس خانه ماست و جایی برای حضور بیگانگان نیست ما و برادران مسلمانمان به راحتی می‌توانیم امنیت این منطقه را تامین کنیم، اصلا نیاز به حضور بیگانگان در آب‌های نیلگون خلیج فارس نیست.
دریادار تنگسیری یادآور شد: ما برای تامین منافع انقلاب اسلامی و امنیت مرزهای کشور عزیز اسلامی بسیار جدی و انقلابی عمل می‌کنیم و با کسی شوخی نداریم، محکم ایستاده ایم و به حول و قوه الهی، تا آخرین نفس خواهیم ایستاد.

27219

پست بعدی

اظهارات جدید رئیسی درباره تحریم ها /آمریکا را پشیمان می کنیم

ج آگوست 6 , 2021
فارس نوشت: رئیس جمهور گفت: باید با فعال سازی تمامی ظرفیت ها در مناسبات دوجانبه ایران و بلاروس تحول ایجاد شود. سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پنج شنبه شب در دیدار «ولادیمیر آندریچنکو» رئیس مجلس نمایندگان بلاروس، ظرفیت های گسترده موجود در دو کشور را مورد اشاره قرار داد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000