نسخه مصور ارباب حلقه‌ها با نقاشی‌های نویسنده

نسخه مصور ارباب حلقه‌ها با نقاشی‌های نویسنده

ایبنا نوشت: نسخه جدید مصوری از این کتاب روانه بازار کتاب شده است که شامل تصاویر، نقشه‌ها و طراحی‌هایی از خود نویسنده است.

برای اولین بار از انتشار کتاب نسخه اصلی ارباب حلقه‌ها نوشته جی.ار.ار.تالکین در سال ۱۹۵۴ نسخه جدید مصوری از این کتاب روانه بازار کتاب شده است که شامل تصاویر، نقشه‌ها و طراحی‌هایی از خود نویسنده است. تالکین این نقاشی‌ها و طراحی‌ها را در مجموعه‌های خصوصی کشیده بود و تاکنون منتشر نشده است.
ارباب حلقه‌ها رمانی به سبک خیال‌پردازی حماسی به قلم جی.آر.آر.تالکین نویسنده و زبان‌شناس انگلیسی است. این مجموعه داستان ادامهٔ اثر پیشین تالکین با نام هابیت است که در همین ژانر نوشته شده بود. این کتاب طی ۱۲ سال از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۹ که بیشتر آن در زمان جنگ جهانی دوم بوده، نگارش شده‌ است.
اگرچه این کتاب در بین خوانندگان به شکل یک سه‌گانه جا افتاده است، اما در ابتدا بنا بود این اثر جلد اول کتاب سیلماریلیون باشد که نویسنده به دلایل اقتصادی تصمیم به حذف جلد دوم گرفت و کتاب ارباب حلقه‌ها را در سال ۱۹۵۴ تا ۱۹۵۵ در سه جلد منتشر کرد. از آن زمان تاکنون کتاب ارباب حلقه‌ها بارها بازنشر و به زبان‌های زیادی برگردانده شده‌ است. کتاب ارباب حلقه‌ها یکی از مشهورترین و تأثیرگذارترین کتاب‌های ادبیات در قرن ۲۱ به‌شمار می‌رود.
این داستان در سال ۱۹۵۴ و ۱۹۵۵ میلادی در سه جلد -با عناوین یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه- به چاپ رسید. گروه لد زپلین نخستین گروه در عرصه موسیقی بود که برای خلق راک حماسی از بن مایه داستان ارباب حلقه‌ها در اشعارش استفاده می‌کرد.
نسخه مصور ارباب حلقه‌ها با ۴۰درصد تخفیف از سوی بنیاد تالکین در بازار کتاب و فروشگاه آمازون عرضه شده است.

۵۸۵۸

پست بعدی

بی‌تفاوتی تهرانی‌ها نسبت به کرونا و افزایش بیماران بستری

ج آگوست 6 , 2021
میزان نوشت: معاون استاندار تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که از وزارت بهداشت رسیده است، شاهد افزایش تعداد بستری های ناشی از کرونا در تهران هستیم و این روند وضعیت مناسب و مطلوبی نیست. غلامرضا عباس پاشا درباره روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تهران گفت: بر اساس گزارش‌هایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000