کیهان: با آمدن رئیسی،جمهوری اسلامی برجام را کنار می زند

کیهان: با آمدن رئیسی،جمهوری اسلامی برجام را کنار می زند

کیهان نوشت:اکنون، دوره روحانی به سر آمده و چهره‌ای سکاندار ریاست دولت جمهوری اسلامی ایران شده که گزارشگر سی‌ان‌ان درباره او می‌گوید «رئیسی، مقابل آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کند و امتیاز دیگری نخواهد داد».

او در دو سال ریاست قوه قضائییه، امید مردم را افزایش داد و اکنون امیدواری بیشتری نسبت به گره‌گشایی‌اش در جایگاه ریاست‌جمهوری احساس می‌شود چنین امیدی می‌تواند به بسیج ملی اراده‌ها و ظرفیت‌ها منتهی شود و بنابراین، دشمن را دستپاچه می‌کند. آنها نمی‌توانند همزمان مسیر دعوت به تعامل و تشدید شیطنت را ادامه دهند.

می‌دانند که جمهوری اسلامی پس از شش سال تجربه تلخ، تعلق‌خاطری به برجام ندارد و برجام در مقابل روند پیشرفت ایران چه قدر دست و پاگیر بوده است. یا باید تعامل برابر را بپذیرند و تحریم‌ها را به شکل جدی و تضمین شده و قابل راستی‌آزمایی لغو کنند، یا اینکه مرتکب خصومت و شیطنت شوند. دیگر نمی‌توانند گزینه دوم را ابزار مذاکره و امتیازطلبی جدید قرار دهند.

23302

پست بعدی

محاکمه مردی که بخاطر سروصداکردن یک کارگر، او را کشت

پ آگوست 5 , 2021
شرق نوشت:24 آذر سال ۹۸ پیکر نیمه‌جان یک کارگر ساختمانی به نام اکبر به بیمارستانی در غرب تهران منتقل شد. مرد جوانی که وی را به بیمارستان منتقل کرده، مدعی بود اکبر از بالای ساختمان به پایین سقوط کرده است اما جای چاقوخوردگی روی پهلو و پیشانی او نمایان بود. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000