ضربه وزارت اطلاعات به عوامل یک فرقه انحرافی و دروغین

ضربه وزارت اطلاعات به عوامل یک فرقه انحرافی و دروغین

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در اطلاعیه ای اعلام کرد که یک فرقه انحرافی و دروغین که مدعی زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان قم شناسایی شد و مورد ضربه قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی به شرح زیر است:

«با رصد اطلاعاتی و پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره کل اطلاعات استان قم، یک گروه انحرافی مدعی زمینه سازی ظهور، شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این گروه دروغین و انحرافی که در تلاش برای فرقه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) با مبانی فکری باطل نسبت به علما، دین، امام زمان و ظهور بودند؛ دستگیر شدند.

بر اساس اعترافات عوامل این گروه، عامل اصلی به انحراف کشیدن خود را دور شدن از مبانی اسلام و خود اجتهادی اعلام کردند.

مردم شریف ایران در صورت مشاهده فعالیت‌های گروه‌های انحرافی، اخبار و گزارشات خود در این زمینه را با ستاد خبری (113) وزارت اطلاعات در میان بگذارند.»

2727

پست بعدی

گاف بزرگ توییتر/ حساب جعلی نویسنده مشهور تیک آبی گرفت!

چ آگوست 4 , 2021
ایرنا نوشت: شبکه اجتماعی توئیتر به اشتباه به حساب جعلی «کورمک مک کارتی»، نویسنده معروف آمریکایی، تیک آبی داد. کورمک مک کارتی نویسنده معروف آمریکایی که ۱۰ رمان، دو نمایشنامه، دو فیلمنامه و دو داستان کوتاه در ژانرهای وسترن و پساآخرالزمانی در کارنامه خود دارد، معمولا به استفاده محدود از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000