خبرهای خوب فرمانده سپاه تهران برای مردم خوزستان

خبرهای خوب فرمانده سپاه تهران برای مردم خوزستان

دفاع پرس نوشت: فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: برای کاهش اثرات کم‌آبی در خوزستان و به منظور انتقال آب، به تعدادی پمپ آب نیاز داریم که با کمک خیّران در حال تهیه آن‌ها هستیم.

سردار حسن حسن‌زاده درباره فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص)، اظهار داشت: فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ما مرهون تلاش‌های عموم مردم و بسیجیانی است که در محلات، مساجد و گروه‌های جهادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: هفته گذشته ۲۰۰ مخزن آب هزار لیتری و دو هزار لیتری توسط گروه‌های جهادی تهران بزرگ برای کمک به حل معضل کم‌آبی مردم خوزستان ارسال شد. این هفته نیز ۳۰۰ مخزن دیگر به همراه تعدادی تانکر آب‌رسان سیار به این استان اعزام می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ ادامه داد: البته امیدواریم در کنار این کمک‌ها، مسئولان مربوطه هم به وعده‌های خود عمل کنند تا مشکل آب و فاضلاب این استان کاهش یابد؛ زیرا با توجه به امکانات بسیاری که در کشور وجود دارد، نباید شاهد چنین مشکلاتی در استان‌های کشورمان به‌ویژه خوزستان که مردم آن دِین خود را در هشت سال دفاع مقدس ادا کردند، باشیم.

حسن‌زاده با بیان اینکه این محموله با همکاری خیّران، اصناف و بازاریان تهران، بسیج اقشار مانند بسیج ادارات و بسیج کارگری ساماندهی شده است، اظهار داشت: علاوه بر این، برای کاهش اثرات کم‌آبی در خوزستان و به منظور انتقال آب، به تعدادی پمپ آب نیاز داریم که با کمک خیّران در حال تهیه آن‌ها هستیم و این کمک‌ها را تا رفع مشکل کم‌آبی در خوزستان ادامه خواهیم داد.

27215

پست بعدی

هیات‌مدیره جدید انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران معرفی شد

چ آگوست 4 , 2021
حسن شجاعی، رئیس و علی نیک‌رفتار، نایب‌رئیس و حسن هندی، دبیرِ انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین جلسه هیات‌مدیره جدید انجمن صنفی عکاسان سینمای ایران، روز گذشته، سه‌شنبه ۱۲ مرداد با حضور اعضای منتخب مجمع عمومی این انجمن تشکیل شد. طی این جلسه، با اکثریت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000