۵ کشته و مفقود در سیل ایران/ امدادرسانی به ۸۴۶ نفر

۵ کشته و مفقود در سیل ایران/ امدادرسانی به ۸۴۶ نفر

ایسنا نوشت: سخنگوی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۸۴۶ تن و مرگ سه تن در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در هفت استان کشور خبر داد.

محمد حسن قوسیان مقدم، دراین باره گفت: به دنبال پیش‌بینی‌ها از احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی در برخی از استان‌های کشور، جمعیت هلال احمر سازمان امدادونجات و امدادگران این سازمان را به حالت آمده باش درآورد.

وی با بیان اینکه سیل و آبگرفتگی در هفت استان کشور رخ داد، گفت: طی دیروز و امروز، ۱۰۶ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸ تیم به ۱۸۴ خانوار و مجموعا ۸۴۶ نفر امدادرسانی کردند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه دو نفر نیز در استان قزوین مفقود شده‌اند، گفت: در این استان متاسفانه سه تن نیز جان خود را از دست داده‌اند.

قوسیان اضافه کرد: در حال حاضر عملیات امدادرسانی در پنج استان به پایان رسیده اما در استان های قزوین و زنجان عملیات امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۷

پست بعدی

امیر آقایی در «بی مادر» بازی می‌کند

س آگوست 3 , 2021
امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «بی مادر» به کارگردانی سیدمرتضی فاطمی و تهیه کنندگی مشترک محمدرضا مصباح و علی اوجی معرفی شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با صدور پروانه ساخت و شروع پیش تولید فیلم سینمایی «بی مادر»، امیر آقایی به عنوان نخستین بازیگر این پروژه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000