خطرات استفاده از موبایل هنگام رانندگی در «شهر امن»

خطرات استفاده از موبایل هنگام رانندگی در «شهر امن»

برنامه «شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی در برنامه سه شنبه ۱۲ مرداد به موضوع خطرات استفاده از موبایل حین رانندگی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در برنامه دوازدهم «شهر امن» که با محوریت بی توجهی به روبرو حین رانندگی به عنوان مهم ترین عامل تصادفات در شهر تهران پخش می شود سرهنگ رابعه جوانبخت به عنوان کارشناس حضور دارد.

مجتبی احمدی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی گفت: استفاده از موبایل این روزها یکی از دلایل اصلی بی توجهی به روبرو میان رانندگان است و آمار و ارقام حاکی از آن است که متاسفانه یکی از دلایل اصلی تصادفات در شهر تهران همین موضوع است.

وی ادامه داد: در برنامه روز سه شنبه ۱۲ مرداد که با محوریت عدم توجه به جلو به عنوان یکی از تخلفات حادثه ساز تهران رسیده ایم سرفصل استفاده از موبایل به عنوان موضوع محوری برنامه بررسی خواهد شد.

برنامه «شهر امن» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی روز های یکشنبه و سه شنبه از شبکه ۵ سیما روی آنتن می‌رود.

۵۸۵۸

پست بعدی

پوست خربزه جبهه پایداری زیر پای ابراهیم رئیسی به روایت مهاجری /کره شمالی عشق برخی آقایان جبهه پایداری است

د آگوست 2 , 2021
شرق نوشت: یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: کافی است طرح صیانت از فضای مجازی شش ماه اجرا شود، مردم می‌فهمند که حتی برای آب‌خوردن و ارتباط با دوستان و آشنایان خود از طریق فضای مجازی باید از جبهه پایداری اجازه بگیرند. محمد مهاجری، تحلیلگر مسائل سیاسی درباره طرح «صیانت از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000