نیروی هوافضای سپاه پاسداران به کمک ترکیه رفت

نیروی هوافضای سپاه پاسداران به کمک ترکیه رفت

یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ ودو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ نیروی هوافضای سپاه از 8 مرداد در عملیات اطفاء حریق در کشور ترکیه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سپاه نیوز، در پی درخواست کشور ترکیه از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفاء جنگل ها و حریق های ایجاد شده در استانهای مختلف این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به اعزام یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ ودو فروند بالگرد ام آی ۱۷۱ جهت کمک رسانی به عملیات اطفاء به کشور ترکیه اقدام نمود.

بنابر این گزارش؛ از آغاز اطفاء حریق از 8 مرداد تاکنون بیش از ده سورتی عملیات اطفاء هوایی توسط هواپیمای ایلوشین صورت گرفته و از امروز عملیات اطفاء توسط بالگردها نیز آغاز خواهد شد.

نیروی هوافضای سپاه با طراحی و ساخت سامانه های اطفاء حریق هوایی و انجام عملیات مختلف مردم یاری خصوصاً در حوزه اطفاء حریق هوایی در حال حاضر دارای یکی از مجرب ترین و با تجربه ترین تیم‌های اطفاءحریق هوایی می باشد که ضمن حضور در مناطق مختلف کشور در طی سالهای گذشته و کمک جدی به عملیات اطفاء پاسخگوی نیاز کشورهای دوست و همسایه نیز بوده است.

27215

پست بعدی

پیش بینی عارف از کابینه ابراهیم رئیسی /انتظار حضور اصلاح طلبان شاخص را نداریم اما...

د آگوست 2 , 2021
ایلنا نوشت: رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: ما توقع نداریم که در رأس کابینه از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلب استفاده شود اما این توقع را داریم که بدنه دولت فعلی قلع و قمع نشود و دولت سیزدهم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و براساس شایستگی، کارآمدی و شاخص‌های توانایی و اقتدار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000