شما نظر دادید/ خستگی مردم و ناکارآمدی مدیریت کرونا، دلایل اصلی رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی

شما نظر دادید/ خستگی مردم و ناکارآمدی مدیریت کرونا، دلایل اصلی رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی

طبق گفته‌های سخنگوی وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به حداقل رسیده است.

به گزارش خبرآنلاین، چند روز پیش در یک نظرخواهی از مخاطبان خواسته شد تا ارزیابی‌شان را با توجه به اینکه طبق گفته‌های مسئولان وزارت بهداشت، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور به ۳۹.۲۲ درصد رسیده، بنویسند. در زیر بعضی از این نظرات را می‌خوانید.

کاربری با بیان اینکه مردم از وعده و وعید مسئولان خسته شده‌اند، نوشت: «برای اینکه واکسیناسیونشون دیر شده. برای اینکه حق این مردم این زندگی نیست. آقایون چکار برای مردم کردن که توقع دارن خیلی چیزا رعایت بشه.»

مخاطب دیگری دلایل را اینگونه برشمرده است: «۱- سخنان متناقض وزیر بهداشت ۲- فشار روحی و اقتصادی شدید و نا امیدی مردم به واکسیناسیون ۳. پروتکل های عجیب و غریب مثل اینکه با ماشین شخصی نمیشه سفر کرد ولی با اتوبوس و هواپیما میشه رفت سفر! برخورد نکردن با مهمانی ها، مجالس شادی و عزا و کلا هرگونه تجمعی و گردهمایی ۵. عدم داشتن یک برنامه منسجم قرنطینه و واکسیناسیون مثل ژاپن و استرالیا و تایلند و …»

کاربر دیگری هم نوشته است: «عدم مسئولیت پذیری دولت مردان و عدم شفاف سازی واجرا نشدن قوانین و از طرف دیگه یک عده افرادی که پول دارند و فکر می کنند کرونا با اونا کار ندارد باور به کرونا ندارند و طولانی شدن اپیدمی وخستگی و عادی انگاری.»

مخاطب دیگری هم خسته شدن مردم را دلیل اصلی دانسته است: «مردم خسته شدن و اینکه خیلیا کرونا گرفتند و خیالشون راحته حالا حالاها نمیگیرن و دارند به زندگی عادی برمی گردن.»

یک کاربر هم نوشته است: «مردم حداکثر تلاششان را برای رعایت پروتکلهای بهداشتی انجام میدهند ولی مدیریت ستاد کرونا و مدیریت امور پزشکی کشور طبق معمول همیشگی ضعفهایش را میندازد به گردن مردم. این ضعف مدیریت دیگر برکسی پوشیده نیست.»

۲۳۵۲۳۵

پست بعدی

پیامک دفتر ابراهیم رئیسی به اصلاح طلب معروف

د آگوست 2 , 2021
ایسنا نوشت:دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: اگر درخواست کمک و ارائه پیشنهاد دولت سیزدهم جدی است، حتما حزب به دولت رییسی کمک فکری می کند. رسول منتجب نیا با بیان اینکه نظارت و نقد اربابان قدرت و ارائه پیشنهادات و برنامه های مدون و متناسب با نیازهای جامعه از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000